Gå til innhold

kombinere Ludo og telenor surf?


Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe htc desire for 3900 kr uten ab. og legge til Ludo (ludo uten 1000mb inkl.). derfor trenger jeg telenor surf hvor 500mb er inkludert, for 99kr i måneden. er dette i det hele tatt mulig? å kombinere to selskaper på den måten.

 

jeg laget et regnestykke for å demonstrere hvordan jeg kan spare på dette valget. jeg har tatt for meg tele2 cheriff, ludo1000 og ludo uten.

 

 

 

HTC DESIRE :w00t:

 

forbruk:

100sms per mnd.

4mms per mnd.

60min ringing mnd.

 

 

 

ludo vinner 1000mb:

169,- /mnd

(50kr ringing, 49kr sms, 7kr mms=63kr igjen)

 

1000mb data inkl.

 

tot: 169 per mnd.

 

 

 

 

Ludo uten:

0,- /mnd. inkl. 169,-kr

(50kr ringing, 49 kr sms, 7kr mms=63kr igjen)

 

tot uten mobilsurf: 0,-kr

 

+mobil surf telenor 500mb 99,-kr /mnd

 

tot: 99 per mnd.

 

 

 

 

sheriff: 170kr tilgjengelig.

0,- /mnd

(68kr ringing, 39kr sms, 5kr mms=58 igjen)

 

tot uten mobilsurf: 0,-kr

 

+mobil surf telenor 500mb 99,-kr /mnd

 

tot: 99 per mnd. :w00t:

 

 

bare for å være sikker; jeg har ikke gått glipp av noe? på ludo og tele2 FÅR man 169/170 kr? det er ingen haker der? og jeg antar dette beløpet ikke "stacker" slik at om man ikke bruker telefonen på noen måneder har man wips 500 kr tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker å kjøpe htc desire for 3900 kr uten ab. og legge til Ludo (ludo uten 1000mb inkl.). derfor trenger jeg telenor surf hvor 500mb er inkludert, for 99kr i måneden. er dette i det hele tatt mulig? å kombinere to selskaper på den måten.

 

Morsom, om enn litt naiv tanke. Nei, det går ikke an.

Lenke til kommentar

okai, det var jo nedsig. hadde troen på et smutthull i systemet, men jeg fant vel bare opp hjulet på nytt der :innocent:

 

med "ludo vinner 1000mb inkl", har man 169 kr å ringe for på samme måte som ludo uten? slik at om man ringer og sender mld for under 169 kr/mnd så får man kun 169 kr i månedsavgift?

Lenke til kommentar

med "ludo vinner 1000mb inkl", har man 169 kr å ringe for på samme måte som ludo uten? slik at om man ringer og sender mld for under 169 kr/mnd så får man kun 169 kr i månedsavgift?

Vet ikke helt hva du mener med "ludo uten", men Ludo Vinner er et helt vanlig abonnement der du betaler for det du ringer for, men med muligheten for å betale 169 kr ekstra i måneden for en 1GB datapakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...