Gå til innhold

Forslag til skrekk/thrillere?


sn9ken

Anbefalte innlegg

hei!

 

jeg og ei venninne skal ha en liten film kveld og er på jakt etter noe som virkelig gir oss frysninger! noe virkelig skummle greier! Bli jo selvfølgelig en bra setting og med lys etc. Sett ganske mye film selv men liksom ikke så mye der ute som er no sånn virkelig skummelt.

 

 

Noen som har et par gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rec har jeg ikke sett enda, men the ring var da ikke sååååå skummel...

 

Psycho <--- greit at det er en bra film, men finnes da ikke skummel:P

The Texas Chainsawmassacre <-- hvem verson:P er tullete alle sammen:P

A nightmare on elm street<--- sammleboksen har jeg :D:D digger de, men ikke særlig skummelt.

Dawn of the dead <--- heller ikke sett, men er det skummelt?

 

er jo skummlere å sitte hjemme alene og se lysene mine slår seg selv på enn å se div filmer som de skal ha under kategorien skrekk..

Lenke til kommentar

REC vil nok skremme livskiten ut av dere begge.

Jeg skriver så sinnsykt under på denne. Jeg er ikke en person som skremmes lett av film, men denne skremte livskiten ut av meg. De siste 15-20 minuttene her er bare helt rått.

 

I stedet for å komme med masse mumbo jumbo, vil jeg anbefale følgende skrekkfilmer:

 

The shining (skumlere skal du lete lenge etter for min del. :new_woot: )

Psycho

The Texas Chainsawmassacre

A nightmare on elm street

Dawn of the dead

Rec

 

Ærlig talt, jeg er enig i at The Shining er en bra film, men skummel? Nah. Samme med A Nightmare On Elm Street, skjønner ikke hvorfor de filmene er så populære. Fant den ikke skummel i det hele tatt (har bare sett den første). Og Dawn of the Dead (1978) var nærmere en actionfilm enn en skrekkfilm for min del. Likte den forøvrig ikke i det hele tatt.

 

Ellers vil jeg anbefale Ju-on (originalen til The Grudge). Creepy greier!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Et par morsomme (sånne man ler av) skrekkfilmer:

Død Snø, Fritt Vilt, The Ring, Amusement (var faktisk ikke så verst men det var noen morsomme scener med klovn osv.)

 

Svart komedie:

Severance (dritbra film!)

 

Splatter:

Saw filmene, Dawn of the Dead (nye), mest action men jeg synes den er bra, og best i "dead" serien

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For et par måneder tilbake så jeg en skrekkfilm som heter "Quarantine". Det er den skumleste filmen jeg har sett. Den er en re-make av den spanske filmen "REC". Jeg har "REC" på DVD, men jeg har ikke sett den enda :p Du har jo også "Paranormal Activity", men hvis du er skikkelig in to skrekkfilmer går jeg ut i fra at du har sett den. Den beste thrillerne jeg har sett heter "Disturbia" den er fet, den er medd Shia LaBeouf og Sarah Roemer ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...