Gå til innhold

lav FPS i WoW


Anbefalte innlegg

Hei:)

jeg har nylig kjøpt meg en MSI GX640 med Radeon 5850 skjermkort.

Jeg tenkte jeg skulle teste ut hvordan FPS'en ville bli i WoW med denne maskinen og jeg er litt skuffa..

 

FPS'en min ligger gjennomsnitt på 25-30 med alt på det laveste av effekter.

Og da er jeg ikke inne i byene engang...er det noen innstillinger andre steder jeg kan endre på for at FPS'en ska gå opp?

 

Jeg forsøkte med alt på max innen settings i WoW men da lå FPS'en på rundt 20 i gjennomsnitt.

Med tanke på dataen så burde den kunne gjøre det meste av settings hvertfall på medium/high, hvis ikke max.

 

noen som har peil? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

såå...jeg skriver /console maxfps 200 (eller et annet nr) inne i selve WoW?

 

jeg er heeeelt clueless når det gjelder ting som det her.. :)

 

Vill tru ingame.

 

Noe som kan kanskje hjelpe er å oppdatere driverne. (Sjekk produktet sin hovedside eller bruk google)

 

Men, MMO spill tar ikke spesielt mye fra sjermkorte, men krever en del Minne og Prossesor kraft.

Lenke til kommentar

ait, tusen takk for lenken! skal få lest den når jeg har tid og forhåpentligvis vil det hjelpe FPSen min litt på vei.

 

Jeg merka meg at FPS'en min er over 100 når jeg går inne i miner og huler o.l, men med en gang jeg går ut i områder med store flater, så faller den ned til 20 og noen ganger ligger den på 10.. så håper som sagt det som står i lenken fungerer:)

Lenke til kommentar

vel, da har jeg fått testa ting og tang.

 

Jeg har deaktivert Aero og gått på klassisk windows-visning, samt tatt av indexing av driverne og kjørt shadows (WoW innstillinger) på nest dårligst.

 

FPS'en min i WoW er ikke til å kjenne igjen, den ligger på ca 70 i FPS med alt på det nest høyeste i grafikkinnstillinger og ca 40-50 med alt på det høyeste. Dæven for en forskjell! :D digg!

 

takk til rjd-2 som linka den sida:) bare det å skru av Aero gjorde en drøy forskjell :D og det jeg måtte endre på i Windows tar ca 10 sek å endre tilbake dersom jeg vil ha en litt mer fancy windows-visning :) himmel! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...