Gå til innhold

LOST 6x13 "The Last Recruit" (USA)


Anbefalte innlegg

Her skal det bare diskuteres episode 13 av sesong 6, “The Last Recruit”. Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

Recaps til forrige episode:

Choekaas(Driveshaft) recap av "Everybody loves Hugo"

 

Mahavishnu´s (Jaga) recap av "Everybody loves Hugo"

 

 

Og husk også å få med deg recapsene til Seanie B på Youtube :yes:

"The Last Recruit" was written by: Paul Zbyszewski & Graham Roland

 

 

normal_6x13-03.jpg

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jin og Sun sammen, koselig nok, men håpet jo litt på at de hadde glemt å skru av gjerdet eller noe sånn at begge døde i armene på hverandre.

 

Frank, can you die already?

 

Jeg er usikker på om Desmond prøver å gjøre noe spesielt, eller om han bare vil gjøre ting så likt som mulig i FSW som det er i den originale.

 

Generelt en bra episode, Jack er the man og jeg er spent på hvordan det blir med Locke og Jack nå.

Lenke til kommentar

Ellers har vi alltid teorien om at MiB alltid lyver, så kan jo hende det er en 3. person :p Ellers husker jeg brønnen som mye dypere, men muig hukomelsen er dårlig. Tipper at Desmond fortsatt lever, noe som da kan tyde på at Sayid tar en Anakin og kommer tilbake til the light side. Lurer på hva Widemore har tenkt å gjøre nå med Sawyer og co, så ikke den komme?

Lenke til kommentar

Var visst tre versjoner ute i 720p idag... to av dem har visst lyden fucka opp. Måtte stoppe, og holder nå på å laste ned den 3. versjonen som jeg håper har både lyd og bilde i orden.

 

Noob, alltid sjekk proper når den er ute. :)

 

Skal bli spennende hvordan neste ukes onsdag blir, blitt vant med Lost på onsdagene nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...