Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bare bestiller telefonen over internett til den plassen de befinner seg/bor. Hvis du bestiller på morgenen/formiddagen i usa, så får du den neste dag innen halv fem på døren.

 

EDIT: Ang. frakt til hotel så vet jeg ikke, men hvis du har muligheten for å sjekke det, så heter fraktmetoden Fedex Overnight standard.

Endret av Arne
Lenke til kommentar

32 gb micro SD minnekort har ikke kommet enda. Men det er på vei. Du kan få tak i 16gb minnekort fra SanDisk til under 500 spenn nå, sikkert endel billigere også hvis man går for ukurante EBAY-merker.

 

Har kjøpt denne telefonen selv, byttet ut min litt slitne Nokia N95 som jeg var meget godt fornøyd med. Absolutt en meget bra telefon dette. Prisen gir jo også mye mer value-for-money enn f.eks IPhone. Og å bestille via JetCarrier var null stress, tok akkurat en uke fra jeg bestilte til jeg hadde den i hånden. Anbefales.

Lenke til kommentar

32 gb micro SD minnekort har ikke kommet enda. Men det er på vei. Du kan få tak i 16gb minnekort fra SanDisk til under 500 spenn nå, sikkert endel billigere også hvis man går for ukurante EBAY-merker.

 

Har kjøpt denne telefonen selv, byttet ut min litt slitne Nokia N95 som jeg var meget godt fornøyd med. Absolutt en meget bra telefon dette. Prisen gir jo også mye mer value-for-money enn f.eks IPhone. Og å bestille via JetCarrier var null stress, tok akkurat en uke fra jeg bestilte til jeg hadde den i hånden. Anbefales.

 

Lanserte ikke SanDisk og Samsung 32GB for noen dager siden? Veit ikke om de er helt lansert enda, men de kommer snart :p

Men man my nok ut med en tusen lapp

Lenke til kommentar

Fikk telefonen i dag

men klarer ikke å få dekning.. :p

har lest litt i denne tråden om å legge in APN og eg har funnet onecall sine å prøvd å legge de inn men det skjer ikke noe...

 

Noe annet eg må jøre for å få det lagt inn? eg får det i vertfall ikke till

 

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar

Fikk telefonen i dag

men klarer ikke å få dekning.. :p

har lest litt i denne tråden om å legge in APN og eg har funnet onecall sine å prøvd å legge de inn men det skjer ikke noe...

 

Noe annet eg må jøre for å få det lagt inn? eg får det i vertfall ikke till

 

Takker for hjelp :)

 

Du skal jo kunne ringe uten riktig APN innstillinger? Har ringt Onecall? Min søster måtte ha nytt sim kort fra Onecall for å få sin tlf til å virke(ikke N1).

Lenke til kommentar

Eg får ikke til og ringe heller....

 

men ska ta å ringe onecall eg og spørre de ka som skjer.. :p

 

onecall sa ikke mye vetig... de sa at eg måtte snakke med htc.... men det skjønner eg ikke

vitsen med...

 

er det noen instillinger på telefonen som eg kan skifte på for og få dekning?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte telefonen min via epartner.no. Noe dyrere enn hvis man skulle ha bestilt den via f.eks jetcarrier, men så får man også norsk garanti. Dette var en grei løsning, syntes jeg. Tok en dag fra jeg bestilte til jeg fikk den i hånden.

 

Noen tips til applikasjoner og andre morsomme ting?

 

En app jeg plutselig har blitt meget avhengig av er gMote. Man kan styre PCen med denne applikasjonen. Bruke den som trackpad og tastatur samt starte, eller streame medie. :)

Endret av Kongklykken
Lenke til kommentar

32 gb micro SD minnekort har ikke kommet enda. Men det er på vei. Du kan få tak i 16gb minnekort fra SanDisk til under 500 spenn nå, sikkert endel billigere også hvis man går for ukurante EBAY-merker.

 

Har kjøpt denne telefonen selv, byttet ut min litt slitne Nokia N95 som jeg var meget godt fornøyd med. Absolutt en meget bra telefon dette. Prisen gir jo også mye mer value-for-money enn f.eks IPhone. Og å bestille via JetCarrier var null stress, tok akkurat en uke fra jeg bestilte til jeg hadde den i hånden. Anbefales.

 

Lanserte ikke SanDisk og Samsung 32GB for noen dager siden? Veit ikke om de er helt lansert enda, men de kommer snart :p

Men man my nok ut med en tusen lapp

 

 

 

Ikke i følge Sandisk sin webside. Ser enkelte websider pre-launcher det med release rundt slutten av april. Kommer nok til å koste nærmere 1500 kroner i Norge tipper jeg.

Lenke til kommentar

Oi.. Det var i dyreste laget. Slipper jo unna med en hundrelapp nesten, hvis man bestiller fra ebay. Er det ukurante merker? Står at det er SanDisc

 

 

Et 16 gb micro-sd SanDisk-kort for 100 spenn hørtes for godt ut til å være sant. Er endel SanDisk-fakes på markedet, kan lønne seg å kjøpe fra anerkjente leverandører. Er endel billige kort på Ebay av forholdsvis ukjente merker også. Det man må tenke på er jo risken for lousy overføringshastigheter og høy feilrate. Tipper du må over 200 kr stort sett uansett, og da renner det jo på med fortolling og moms, så det er vel ikke der man spare store penger...

 

I Norge kan du få kurante merker med full garanti under 500 kroner, og det er jo slettes ikke ille.

Endret av HaggbartSlark
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte telefonen min via epartner.no. Noe dyrere enn hvis man skulle ha bestilt den via f.eks jetcarrier, men så får man også norsk garanti. Dette var en grei løsning, syntes jeg. Tok en dag fra jeg bestilte til jeg fikk den i hånden.

 

Med mva og frakt får jeg at den koster 6 018,75,- hos epartner. 2500 kr mer enn hva jeg betalte, men så måtte jo jeg vente i hele 3 dager før jeg fikk den (fra USA :p ). Norske forhandlere har faktisk et påslag på ca. 2000 kr - kjipt =/

 

Noen som veit hvordan man kan konfigurere menyen? Synes det er litt slitsomt at nedlastede applikasjoner legger seg der i tilfeldig rekkefølge, og med navn som er så lange at det ser helt mongo ut =/

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...