Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei! Er ny her.

 

Jeg pleier ofte sitte oppe hele natta for ingenting. Denne kvelden har gått med på å prøve å komme meg igjennom Half Life 2: Episode 1. Jeg er ikke kommet til den togstasjonen enda, sitter fast en plass der jeg måtte over et vann for å slå av en strømbryter til de "electropowerd doors". Når jeg slo av bryteren blir et skap med masse elektronikk i ødelagt, og vannet blir strømførende. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg over!

 

Ble så sur i stad at jeg knuste knyttneven ned i pulten og sølte varm kaffe over armen. Tenker jeg får prøve meg igjen om en halvtime etter at blodtrykket har senket seg et par hakk...

Lenke til kommentar

Ble så sur i stad at jeg knuste knyttneven ned i pulten og sølte varm kaffe over armen. Tenker jeg får prøve meg igjen om en halvtime etter at blodtrykket har senket seg et par hakk...

Enda bra du ikke sølte utover tastaturet!

 

Jeg har også blitt rimelig forbannet av å spille, spesielt Bad Company 2. Da hjelper det å avslutte spillet og finne på noe annet så man får roet seg ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble så sur i stad at jeg knuste knyttneven ned i pulten og sølte varm kaffe over armen. Tenker jeg får prøve meg igjen om en halvtime etter at blodtrykket har senket seg et par hakk...

Enda bra du ikke sølte utover tastaturet!

 

Jeg har også blitt rimelig forbannet av å spille, spesielt Bad Company 2.

 

Been there, done that :roll:

Øydelagt musa mi pga BC2, men klarte heldigvis å fikse den sann nogenlunde med eit skrujern.

 

 

 

 

HTC HD2 eller HTC Desire? har mest lyst på HD2, men likar ikkje heilt at det er Windows :ermm:

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Ble så sur i stad at jeg knuste knyttneven ned i pulten og sølte varm kaffe over armen. Tenker jeg får prøve meg igjen om en halvtime etter at blodtrykket har senket seg et par hakk...

Enda bra du ikke sølte utover tastaturet!

 

Jeg har også blitt rimelig forbannet av å spille, spesielt Bad Company 2. Da hjelper det å avslutte spillet og finne på noe annet så man får roet seg ned.

Det skjedde faktisk for rundt et år siden da jeg og en kamerat spilte Battlefield. Jeg hadde et Logitech G15 tastatur, og kameraten min ble såpass sur for at helikopteret hans tok borti noe og sprengte, at han veltet hele koppen med kaffe over tastaturet mitt.

 

Vi fant ut at den beste måten å fikse dette på, var å tørke det med en hårføner. På badet lå mamma's hårføner, og vi startet å føne i vei! Ingen av oss så at "turbo"-knappen sto på, og mens vi sto der å snakket om hva som nettopp hadde skjedd, smeltet knappene sakte men sikkert.

 

Da vi så ned på det stakkars tastaturet, fikk vi oss en latterkrampe jeg ihvertfall sent kommer til å glemme! Det var en helt fantastisk kveld egentlig, vi stakk ned på kontoret til far min og knappa hans tastatur og fortsatte å spille. Uten kaffe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...