Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, vært våken siden torsdag kl 15..våkna tidlig etter nattevakt..dro på nattvakt kl 22.30, hjemme halv 8, vært våken hele dag.. så NÅ er det natta.=) 49 timer er nok..

Skrevet

Skal man dra spontant ut nå, for så å ødelegge morradagen? Eller legge seg nå og så gjøre noe ut av morradagen?

vet ikke, jag hadde skikkelig lyst til å dra ut i dag, men fikk ikke lov :( er redd det kommer til å bli helt øde her når alle de andre turistene drar :(

Skrevet

Sitter og hører på musikk og lurer på hva jeg skal gjøre. Søvn blir det ikke på noen timer enda kjenner jeg. Varme på taco og se på Mad Men kanskje.

Skrevet

God kveld folkens, nå har jeg et lite dilemma, what to do?

Jeg prøvde meg på en i klassen i kveld, noe hun ikke likte så særlig(noe jeg fikk intrykk av, hun var ganske wasted by the way, passet på henne på slutten av kvelden >_>). Hun liker å små flørte...

Hun er veldig hyggelig ikke minst smart, og kjernegod.

Hva gjør jeg nå?

Skrevet

Hvis du har konsumert alkohol: tenk på det imorgen.

Da sier jeg, God natt!

Hehe, jeg er bare så vidt brisen nå... rusen forsvinner. Klarer ikke å la være å tenke på det nå.

Kansje jeg bare skal holde meg til tanken at hun var såpass full at hun ikke husker? Så får jeg se hvordan det går etter ferien :/ Jeg bryr meg ganske om denne jenta... hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...