Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for oppløftene ord Ercles :) Du har nok et poeng der ja, en potensiell kjæreste er nok kansje litt optimistisk akuratt nå, heh.

For litt siden sendte jeg en veldig teit fylle melding til henne jeg ikke var klar over, dog vet jeg ikke om hun tok det som jeg var interesert i henne på den tiden. Skal jeg være ærlig så sa jeg også at jeg var interresert i henne i kveld og selvfølgelig at jeg var glad i henne da jeg satt sammen med henne, huff >_>

Lenke til kommentar

Takk for oppløftene ord Ercles :) Du har nok et poeng der ja, en potensiell kjæreste er nok kansje litt optimistisk akuratt nå, heh.

For litt siden sendte jeg en veldig teit fylle melding til henne jeg ikke var klar over, dog vet jeg ikke om hun tok det som jeg var interesert i henne på den tiden. Skal jeg være ærlig så sa jeg også at jeg var interresert i henne i kveld og selvfølgelig at jeg var glad i henne da jeg satt sammen med henne, huff >_>

 

Å bli forelsket/betatt eller hva du nå vil kalle det med venner er alltid utrolig tricky. Jeg har vært i situasjonen selv. Og når man blir gode nok venner så er det lett å oppfatte signaler og ting hun gjør feil. Småting som å ligged med hodet i fanget ditt og generell nærhet som er litt på grensen til noe mer enn hva man gjør med en venn.

 

Det jeg gjorde var å si det rett frem, at jeg trodde vi kunne fungert sammen og om hun ville være villig til å gi det ett forsøk, men fortsatt ville være venner hvis ikke. Jeg fikk ett nei, noe som svei ganske mye der og da, men det går over til slutt og vi omgås fortsatt uten problemer. Bare vær forsiktig og ikke virk for påtrengende, du vil ikke risikerer å mist en god venn.

 

 

...gah, det ble mye babling. Jeg tror vist jeg er samlivsekspert når jeg har drukket. Uansett, håper ting ordner seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...