Gå til innhold

Aske fra vulkanutbruddet på Island på vei mot Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kong Harald kjørte selv fra Slottet til Køben

Ga alt for å rekke dronning Margrethes 70-årsdag.

 

Dagbladet.

 

Wow, der har du noe å være stolt av. Kjører selv og greier, det er ikke bare, bare. Jeg skjønner at han "ga alt" ved å faktisk sette seg foran rattet selv (for en prestasjon!), men jeg driter faktisk fullstendig i det. Nå begynner virkelig disse "[insert norsk "kjendis"] askefast.. rekker muligens ikke å mate fuglen"-nyhetene å ta av litt for mye..

Lenke til kommentar
Kong Harald kjørte selv fra Slottet til Køben

Ga alt for å rekke dronning Margrethes 70-årsdag.

 

Dagbladet.

 

Wow, der har du noe å være stolt av. Kjører selv og greier, det er ikke bare, bare. Jeg skjønner at han "ga alt" ved å faktisk sette seg foran rattet selv (for en prestasjon!), men jeg driter faktisk fullstendig i det. Nå begynner virkelig disse "[insert norsk "kjendis"] askefast.. rekker muligens ikke å mate fuglen"-nyhetene å ta av litt for mye..

Eneste jeg klarer er å være skuffa.

Og da mener jeg over dagbladet

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan sommeren i Europa blir hvis utbruddet fortsetter. Jeg hadde litt planer om togferie, men spørs om ikke togene blir veldig fulle nå som ingen kan ta flyet lenger.

 

Eller kanskje utbruddet tar slutt snart. Det hadde vært deilig. :)

 

Ellers fint om vi kan dempe litt smalltalken om kongen, da det er OT her.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan sommeren i Europa blir hvis utbruddet fortsetter.

Eller hvis mega-vulcano Katla fyrer løs i fellesferien juli måned, da snakker vi totalt kaos :ph34r:

 

satser på norgesferie i år :p

 

Tja, det kan godt hende det blir skitur til sommern hvis Katla fyrer opp i tillegg :p

 

Øyfjellsjøkulen er nok ikke sterk nok til å skaffe oss mer vinter aleine.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Gah dette ser kjipt ut for meg som skal tilbake til Wales for å studere etter påsketid.....

 

skal fly fra trondheim til birmingham via kjøben på søndag men ser ikke lovende ut.

så nå er spørsmålet om jeg skal finne fram pappskiltet og haike nedover, sloss meg til togplass, sykle, gå eller ta kajakken fatt og padle.

 

om dette blir varende lenge så tror jeg nok jeg avlyser studiene i Wales og går over til ntnu, men vil egentlig ikke tenke så langt framover :p

 

ikke gøy for en fattig student å bryte seg løs på en reise med tog til Storbritannia, noe som ser ut som tilfellet akkurat nå.

Lenke til kommentar

Hvorfor sier ikke Avinor liksågodt med det samme at det ikke blir noe regulær flytrafikk før tidligst ca. neste fredag/lørdag? Langtidsvarslene (frem til tordag) fra met.no met.is. met.uk peker alle samstemt i samme retning, nemlig nord/nordvest vind fra Island.

 

I stedet for å servere disse 6-timers intervallene som bare holder folk på allerten & stressa, kunne de heller kalt en spade for spade :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...