Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det dukka opp ein liten luring på serveren til bmund

post-196150-1284251544,7958_thumb.png

Bedrageri. :) jeg svirret rundt deg der :p

Men er det det folk har gjort? som i filmen jeg linka? jukset den inn?

Endret av Erav
Skrevet

Eg spiller en del på SpecialAttack.net FreeBuild serveren. Syndsforlatelse det er så mange som ødelegger ting der :(

Og imorgen kommer det en overraskelse: Eg laster opp ett bilde av min borg og gruve i MC Alpha…

Skrevet

Gah. Jeg har kjøpt spillet og greier, jeg er bare alt for lite kreativ. Jeg fyrer opp en ny verden, går litt rundt og tenker: "hva nå?". Noen som har noen ideer om hvordan man kan komme seg i gang med byggingen? En eller annen lite standardting som gjør at alt baller på seg og ender opp med flere fantastiske kreasjoner? :D

Skrevet

det starter som regel med et lite hus og ender opp med en by.

om du er tom for inspirasjon er det vel flere servere som er åpen 24/7 hvor du sikkert får komme inn og titte litt på hva andre har gjort, kan jo hende slikt fører til litt inspirasjon.

Skrevet (endret)

Hm. Får prøve noe slikt i morgen, innimellom litt leksegjøring og forberedelse til mandagen :!:

EDIT: serverhikk

Endret av Cellon
Skrevet

Gaaah, hver gang jeg går inn på Tj-nomes Minecraft-server går det 1-2 minutter før Java kræsjer. Jeg vet ikke om dette er noe som kun er på hans server, da alle andre servere jeg vet om (de i førsteposten :p) ser ut til å være offline, men alpha singleplayer fungerer helt fint, det samme gjør classic multiplayer. Jeg har prøvd med både webclienten på minecraft.net og Notchs nedlastbare .exe-client, samt å reinstallere Java. Noen som har noen ideer? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...