Gå til innhold

Kom med din beste vits


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars Monsen har hatt snøballkrig med seg selv i helvete.

 

Mayaindianerne forutså Lars Monsens utdrikkingslag 21. Desember 2012.

 

Da Gud sa: «La det bli lys», kunne man høre Lars Monsen svare «Det var virkelig på tide!».

 

Lars Monsen er 1.83 m høy. Når han reiser seg på bakbeina blir han 5.27 m høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jomfru Maria spurte Gud om hun kunne få lov å reise til Jorden for å se hvordan det var der(her) nå, etter alle de årene hun har vært oppe i Himmelen.

 

Gud innvilget henne en langhelg på Jorden, men ga henne som betingelse at hun måtte holde seg Prektig og ikke falle for syndene Alkohol, Tobakk og Sex. I tillegg måtte hun ringe Gud hver dag og fortelle hvordan hun hadde det.

 

Dette syntes Jomfru Maria var helt greit og hadde ingen problemer med å akseptere vilkårene. Dagen etter reiste hun ned til Jorden og ble innkvartert på Fredtun Bibelske Hotell.

 

Første dag gikk ganske fort og Jomfru Maria hadde fått mange inntrykk. Sliten som hun var på kvelden glemte hun nesten å ringe, men husket det rett før midnatt.

 

"Kjære Gud, det er Jomfru Maria som ringer."

"Ja" svarte Gud. "Hvordan har du hatt det i dag?"

"Jeg må nok bekjenne en grov synd" innrømmet Jomfru Maria. "Jeg falt for fristelsen og prøvde Tobakk. Jeg angrer så forferdelig mye, kan du tilgi meg?"

 

Joda, Gud tilga Jomfru Maria hennes lille fall mot Synden, men poengterte selvsagt at hun nok måtte skjerpe seg og holde seg Prektig. Syndsforlatelse skulle hun få i Himmelen når hun kom hjem.

 

Neste dag gikk og Jomfru Maria ringte Gud:

"Kjære Gud, det er Jomfru Maria som ringer."

"Ja" svarer Gud. "Jeg håper du har klart å holde deg på den smale sti i dag." sa Gud litt strengt.

"Jeg må få be om forlatelse, Gud, men jeg ble svak og falt for fristelsen å prøve Alkohol i dag. Jeg føler meg så skitten, men kan du tilgi meg Gud?"

 

Jomfru Maria la slik følelse i samtalen og Gud skjønte hun virkelig angret, så han tilga henne, men føyde streng til at hun nok måtte belage seg på en kort Skjærsild når hun kom hjem.

 

Tredje dag gikk og sent, sent på kvelden ringte telefonen hos Gud:

"Kjære Gud, dette er Maria ..."

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

A couple of New Jersey hunters are out in the woods when one of them falls to the ground. He doesn't seem to be breathing, his eyes are rolled back in his head. The other guy whips out his cell phone and calls the emergency services. He gasps to the operator: “My friend is dead! What can I do?”

 

The operator, in a calm soothing voice says: “Just take it easy. I can help. First, let's make sure he's dead.” There is a silence, then a shot is heard.

 

The guy's voice comes back on the line. He says: “OK, now what?“

 

----------------------------------------

 

A doctor says to his patient, “I have bad news and worse news”.

 

“Oh dear, what's the bad news?” asks the patient.

 

The doctor replies, “You only have 24 hours to live.”

 

“That's terrible”, said the patient. “How can the news possibly be worse?”

 

The doctor replies, “I've been trying to contact you since yesterday.”

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Osama Bin Laden gikk hver morgen til speilet sitt og spurte hvem som var det styggeste og fæleste mennesket i verden. Speilet sa det var han, også gikk han glad og fornøyd videre.

 

Noen dager senere, så gikk han sint ut og så seg rundt ved siden koner, de forsto at han var sint. Men ingen turde å spørre. Så turde den ene å spørre hva som er galt. Da skrek han ut:

HVEM POKKER ER WAYNE ROONEY!!!?

 

Hva er forskjellen på en historiker og en Liverpool FC?

- Liverpool FC graver enda dyper i historien.

 

Læreren i Georgrafi-timen:

Frank, Hvor ligger Liverpool?

Frank: Nederst på Tabellen.

 

En Ekorn, Krokodille og en Fugl fortalte hva de skulle gjøre i ferien:

 

Fuglen: Min mor kan fly, min far kan fly, og jeg kan fly, så vi skal fly ett sted.

Ekornet: Min mor kan klatre, min far kan klatre, og jeg er kan. Så vi skal klatre ett sted.

Krokodillen: Min mor er stor i kjeften, min far er stor i skjeften, og jeg er stor i skjeften selv. Så vi skal til tre forskjellige fotballklubber: Arsenal FC, Liverpool FC og Manchester United FC.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...