Gå til innhold

Kom med din beste vits


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en fisker som sto i elven og fisket.

Han hadde topp moderne utstyr, beste Ambassadeur snelle, siste skrik innen nanokarbonkevlar stang og snøre i spesialutviklet monofilament spectron.

Sluken var laget av en eksklusiv metallegering spesielt tilrettelagt for akkurat den elven.

 

Han fikk ingen fisk.

 

Litt lenger ned i elven sto en gammel kaill med en avbrukket gren til fiskestang, han hadde satt på en hyssingstump frempå til snøre, som akkurat rakk lit under vannflaten. Til sluk/krok hadde han en rusten bøyd spiker.

 

Han fikk heller ikke fisk ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norge er hovedstaden til Sverige, men historien har blitt profesjonelt forfalsket for over 200 år siden, så dermed tror alle at Norge er ett eget land, men det er altså bare en vits som alle har bitt på.

Yepp, og det har sine fordeler også.

Når et statsoverhode i et ubra land røyker sokkene sine og vil bombe Norge, så er det Stockholm som før trøkken og vi går fri :)

Endret av Bikeridr
Lenke til kommentar

Det var en gang en bonde som hadde problemer med at kråkene spiste opp alle jordbærene hans. Han ble tipset av en kamerat om en fremragende jeger som ikke bodde så lagt unna. Han ringte jegeren og de avtalte at han skulle komme neste dag for å skyte kråker.

 

- Når kommer du, da? lurte bonden.

- Tja, sånn åtte – ti på halv ni.

 

Presis klokka åtte neste morgen kom jegeren og de skaut kråker hele dagen. Da kvelden kom var det ennå mange kråker igjen, så de avtalte at jegeren skulle komme igjen neste dag.

 

- Du kommer vel sånn åtte- ti på halv ni i morgen også, da? spurte bonden. – Ja, det er greit, svarte jegeren.

 

Og neste dag var han der igjen – presis klokka åtte. Så skaut de kråker igjen. Da de hadde holdt på en stund og skulle ha en pause, sa bonden: – Jeg la merke til at du skaut med børsa på høyre skulder i går, men i dag skaut du på venstre skulder. Hvorfor det ?

 

- Å, det er det at jeg skyter like bra på begge skuldrene, så det har ingenting å si for meg hvilken skulder jeg bruker.

- Men hvordan bestemmer du deg for hvilken skulder du skal bruke, da? lurte bonden.

- Jeg pleier å se på kjerringa om morgenen. Ligger hun på høyre side, skyter jeg på høyre skulder og ligger hun på venstre side skyter jeg på venstre skulder, svarte jegeren.

- Men hva om hun ligger på ryggen, da? spurte bonden.

- Da kommer jeg ti på halv ni …

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lille Jonas stod utenfor baderomsdøren og ventet, da kom den 16 år gamle søsteren ut i kun håndkle.

Lille Jonas spurte om han kunne se henne naken?

 

Hvorfor vil du se meg naken?

Nei jeg bare må sier Jonas og maser helt til hun går med på det.

 

Hun slipper håndkle og hører Jonas puste lettet ut.

 

Hva er det sier hun?

 

Da svarer Jonas, nei du skjønner Kristian i 10klasse sa du hadde fått kuk i helga x)

 

 

Mamma mamma barnepiken er en engel, hæ hvordan vet du det? Hun satt naken på rommet og sa " Å GUD jeg kommer".. Heldigvis sto Pappa bak og holdt henne igjen i håret så hun ikke fløy avgårdet =)

 

Har ikke lest igjennom alle vitsene så er ikke sikker på om disse er postet tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...