Gå til innhold

Kom med din beste vits


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men jeg tror den var lengre, og på Norsk?

 

Helt rett! Du må først legge til sengen. :)

 

Sex er som mattematikk. Først må du legge til i sengen, så må du trekke fra klærna. Deretter deler du bena, og håper på at du ikke dobler!

 

Vitsen fungerer dog mye bedre på engelsk. Først og fremst fordi det høres helt tullete ut å trekke fra klærna(?), og så fordi man ikke dobler antallet når man går fra to til tre (skulle vi få tvillinger er det jo helt greit, men da er det i utgangspunktet plutselig ingenting gale i å få kun ett barn?!). Men vitser blir jo alltid dårligere av å bli forklart!

 

"Sex is like math. Add the bed, subtract the clothes, divide the legs, and pray you don't multiply!"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her kjem to:

 

Fruen i huset var misfornøyd med bilen sin og beklaget seg overfor sin mann.

- Kjøp en overraskelse til meg i julegave! Når jeg setter foten ned skal den akselerere fra 0-100 på mindre enn 4 sekunder, sa hun. - Helst en rød!

Full av forventninger gikk hun julaften i møte. - Hun fikk en flott rød badevekt.

 

 

Mor di er så gammal at ho skylder Jesus penger :)

Endret av Trinity93
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her kjem to:

 

Fruen i huset var misfornøyd med bilen sin og beklaget seg overfor sin mann.

- Kjøp en overraskelse til meg i julegave! Når jeg setter foten ned skal den akselerere fra 0-100 på mindre enn 4 sekunder, sa hun. - Helst en rød!

Full av forventninger gikk hun julaften i møte. - Hun fikk en flott rød badevekt.

 

 

Mor di er så gammal at ho skylder Jesus penger :)

 

ROFLMAO

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

En sentralbank sjef skulle formidle tidenes værste rente oppgang. Dette gikk veldig inn på han så han tørket tårer fra øyne før han meget gråtkvalt formidlet denne beskjeden: renten settes til 6,66 prosentpoeng sa han meget utydlig og lavt. Noen spørsmål?

 

Først ble det veldig stille i salen, for ikke alle hadde hørt hva som ble sagt.

Plutselig roper en journalist nede i salen: Har de problemer med sex?

Lenke til kommentar

Ikke hundre prosent sikker på at denne ikke er postet før, men morsomme vitser kan ikke høres på loftet. Den er også lang, men det er verdt det:

 

Det var sent på kveld, og to nonner var på vei hjem til klosteret. Den ene ble kalt søster Matematikk på grunn av hennes enestående matematiske sans, den andre ble kalt søster Logikk for hennes logiske sans.

 

Da kvelden begynner å mørkne er det fremdeles langt til klosteret.

 

Søster Matematikk: Har du lagt merke til han mannen som følger etter oss? Gud vet hva han vil.

 

Søster Logikk: Det er da logisk hva han vil - han vil jo voldta oss.

 

Søster Matematikk: Å nei, med vår fart vil han ta oss igjen innen fem minutter. Hva skal vi gjøre?

 

Søster Logikk: Det eneste logiske vi kan gjøre - gå fortere.

 

Da nonnene gikk fortere, begynte også voldtektsmannen å gå fortere.

 

Søster Matematikk: Det fungerer ikke. Han vil ta oss igjen innen to minutter.

 

Søster Logikk: Vel, nå er det mest logiske vi kan gjøre å skille lag. Du går til venstre og jeg går til høyre.

 

Voldtektsmannen valgte å følge etter søster Logikk, mens søster Matematikk kommer kjapt frem til klosteret i god behold. Omsider dukker Søster Logikk opp.

 

Søster Matematikk: Ågudskjelov, søster Logikk! Fortell meg hva som hendte!

 

Søster Logikk: Det er vel logisk. Mannen fulgte etter meg, ettersom han ikke kunne følge etter begge.

 

Søster Matematikk: Men hva hendte så?

 

Søster Logikk: Det er vel logisk, det. Jeg måtte jo bare løpe så fort jeg kunne. Men det gjorde mannen og.

 

Søster Matematikk: Han løper vel raskere enn deg, tok han deg igjen?

 

Søster Logikk: Logisk nok, han er jo en fullvoksen mann og jeg er en gammel dame.

 

Søster Matematikk: Hva gjore du da, søster?

 

Søster Logikk: Det eneste logiske; jeg løftet opp kjolen min.

 

Søster Matematikk: Å nei! Hva gjorde mannen da, søster?

 

Søster Logikk: Det er vel logisk, han trakk ned buksa.

 

Søster Matematikk: Uff og uff! Hva skjedde da?

 

Søster Logikk: Det er vel logisk, det. En nonne med kjolen oppe løper mye fortere enn en mann med buksa nedover knærne!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...