Gå til innhold

Arildfest 2010 - k.n.b - humørløst


Anbefalte innlegg

Bruker: k.n.b

Utfordring: Humørløst

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Det meste, hovedsaklig fastoptikk

 

Det har vært så tynt med fotografering en stund at jeg nesten må tvinge meg selv med på Aprilfesten. Kommer sent i gang med tråden, men har fotografert fra første dag i april. Forventer ikke å få tatt bilde hver dag, så nivået blir pingle.

 

For å ha en utfordring, har jeg tenkt å kjøre så humørløst og dystert som mulig. Men jeg feiler sikkert loddrett når sola kommer...

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å se at du tvinger deg med på en aprilfest i år også!

Rimelig dystert tåkelandskap fra 1. april ja, godt understreket (bokstavelig talt) av den mørke skogen i bunn.

Ja, det var dystert, ikke mye vårlig over det der nei. Men det passer jo til temaet, flott bilde.

Lenke til kommentar

arnold_layne: Jo, takk for det. Det dystre landskapet er godt oppe i Østerdalen (litt sør for Alvdal) så det er vanskelig å unngå å få med skog, samt litt mer skog.

 

RandiA: Takker. Svært lite vårlig ja. Og det fortsetter slik også...

 

tomsi42: Godt, da er man ikke glemt i hvert fall. Nå liker jeg for så vidt all slags vær, men alt med måte.

 

Petteram: Takk for det. Jeg er redd du har rett i dine Nostradamus-tendenser også...

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

3. April

Ujevnt snekkerarbeid

 

post-166172-1270670403,6732_thumb.jpg

105mm f/2.8@8, 1/1600s (ehrm, hva i all verden skal det bety at alle er med blender 8?)

 

Ingardj: Takk for den. Høres bra ut når det kommer fra en som er inkarnasjonen av pene bilder.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

3. April

Ujevnt snekkerarbeid

105mm f/2.8@8, 1/1600s (ehrm, hva i all verden skal det bety at alle er med blender 8?)

Ingardj: Takk for den. Høres bra ut når det kommer fra en som er inkarnasjonen av pene bilder.

Ujevnt, vel...men fantastis estetisk. Bra :thumbup:

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

3. April

Ujevnt snekkerarbeid

105mm f/2.8@8, 1/1600s (ehrm, hva i all verden skal det bety at alle er med blender 8?)

Ingardj: Takk for den. Høres bra ut når det kommer fra en som er inkarnasjonen av pene bilder.

Ujevnt, vel...men fantastis estetisk. Bra :thumbup:

 

Enig med Randi her. kan faktisk se at humøret stiger :!:

Lenke til kommentar

4. April

Snø og atter snø

 

post-166172-1270682470,8959_thumb.jpg

20mm f/2.8@8, 1/1600s (blenderen var neppe noen bombe)

 

Dessverre ikke særlig dystert, men alternativet var å ikke legge ut noe. Jeg kan imidlertid forsikre om at det var en skikkelig sur vind.

 

RandiA: Takk for det Randi.

Petteram: Takker, det var dessverre knallblå himmel her, så jeg måtte desaturere noe infernalsk.

Tomsi42: Apropos blender, sjekk dagens EXIF. Det blåste både hardt og kaldt. Bildet er forøvrig tatt i en sterk helling, men det er lite med referanser å støtte seg på.

arnold_layne: Mange takk. Egentlig en fin liten topp dette, men været fristet ikke for rasting selv om jeg var godt kledd.

 

Gjerdet er ved smeltehytta på Røros, midt i Lynx1's rike.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

4. April

Snø og atter snø

Dessverre ikke særlig dystert, men alternativet var å ikke legge ut noe. Jeg kan imidlertid forsikre om at det var en skikkelig sur vind.

 

Fantastisk..(du tviholder på vinteren da, k.n.b) :ermm:

 

5. April

Fagverk er lastverk

Elendig vær for de humørløse, og ytterst magert med valgmuligheter fra denne dagen.

Fantastisk denne også, med perspektiv :yes:

Lenke til kommentar

6. April

Guanofylt flytebrygge i tåke

 

post-166172-1270686307,9378_thumb.jpg

50mm f/[email protected], 1/10s (sjekk den blender'n a, dristig)

 

Takk for nye kommentarer Randi. Må jo holde på vinteren for å få gjennomført de eneste skiturene så langt i sesongen. Nå er jo dette i Trøndelag hvor du også oppholder deg da (OK, ikke akkurat der du er da).

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...