Gå til innhold

(Røyking) Hadde Jannicke rett?


RickyRon

Er røykere svake mennesker?  

72 stemmer

  1. 1. De som vil slutte, men ikke får det til. Er de svake?

    • Ja, litt.
      20
    • Ja, ganske svake.
      18
    • Ja, veldig svake, i alle livets aspekter.
      9
    • Nei.
      8
    • Nei. Dette er et dumt spørsmål.
      1
    • Nei. Dette er et dumt spørsmål, prøv røyking og røykekutt selv før dere uttaler dere.
      12
    • Vet ikke.
      3
  2. 2. Burde det bli totalforbud mot røyking på arbeidsplasser?

    • Ja.
      20
    • Tja. Kommer an på arbeidsplassen.
      27
    • Nei.
      24
    • Vet ikke.
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri røyket selv, men tror ikke folk som ikke klarer å slutte er svake mennesker.

 

Jeg klarer jo så vidt å holde meg unna godteri, og da kan jeg jo bare tenke meg hvor vanskelig det er å holde seg unna noe som gir faktiske abstinenser.

 

Synes derimot at det er litt svakt å begynne med det.

 

Men jeg dømmer ingen her, forstår hvis det er press og slikt.

Men i utgangspunktet er det å begynne med røyk rimelig bortkastet, bortsett fra "rusen"?

Har da alltid trodd at den var mikroskopisk, og at det er å bli kvitt abstinensene som egentlig er rusen her.

 

Det finnes ikke perfekte mennesker.

Slik indre styrke kan ikke måles ut fra sånne filleting, ingen er perfekte, og alle har noen områder de failer på.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Latterlig spørsmål.

 

Derfor inkluderte jeg det som alternativ - så vi kan få en nogenlunde mer balansert avstemning.

 

Edit. I skrivende stund mener flertallet 'ja' i en eller annen form. Ikke så overraskende.

 

Takker for alle stemmer så langt.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Nå har han også en haug rådgivere til å styre seg på rett kjøl, da... Noen velvalgte taler, og han har folket på gli. Det at man ikke kan gjøre alle folkegrupper til lags er en kjent sak, og noe enhver politiker/president må leve med.

 

Ja greit nok, han må takle mediepresset og å være en av verdens mest kjente personer, ev. takle det å være upopulær blant en stor del av befolkningen i USA og resten av verden. Men han kan få så mye veiledning han vil før han bestemmer seg for noe, og da er det igrunnen bare "å trykke på knappen" som gjenstår.

 

Er Obama egentlig en sterk person? Er han egentlig skikket til å være president? Ikke så sikker... Jeg er fristet til å si nei.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...