Gå til innhold

Synes ikke god of war 1 var noe særlig, bør jeg prøve meg på 3ern?


Bebbey

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg kastet meg på god of war-bølgen og ønsket meg gow3 til bursdag, noe jeg fikk. I tillegg hadde jeg lest at man burde ha spilt 1ern og 2ern for å få maks utbytte av 3ern, så jeg kjøpte likesågodt god of war collection. Så da satt jeg med både 1ern, 2ern og 3ern i hånda, og nå har det seg slik at 1ern ikke fenget meg like mye som jeg hadde trodd at den skulle gjøre. Faktisk har jeg allerede, etter kun et par timer med spilling, lagt det på hylla og begynt med cod mw2 igjen. Er det da noen vits i å åpne emballasjen på gow3 og gi det spillet også en sjangse, eller burde jeg bytte det til et annet spill? Sannsynligheten for at gow3 er konge når jeg ikke synes gow1 er noe særlig, er vel heller liten..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte også God of War Collection, men selv etter å ha spilt eneren i et par timer ble jeg aldri skikkelig engasjert. Men så prøvde jeg toeren, og den var noe helt annet i mine øyne. Et fantastisk spill som var vanskelig å legge fra seg. Jeg har heller aldri vært særlig glad i selve sjangeren, men toeren engasjerte skikkelig, og jeg kommer nok til å kjøpe treeren etter hvert :)

Lenke til kommentar

Spilte demoen, ugh så kjedelig spill.. er jo bare å drepe, så drepe litt til, for ikke å glemme å drepe. Fiendene varierer litt, men det gjorde det ikke direkte spennende..

De fleste spill handler jo om å drepe.

Er litt puzzle i GOW som jeg liker i tillegg til boss fightene :)

Lenke til kommentar

Spilte demoen, ugh så kjedelig spill.. er jo bare å drepe, så drepe litt til, for ikke å glemme å drepe. Fiendene varierer litt, men det gjorde det ikke direkte spennende..

De fleste spill handler jo om å drepe.

Er litt puzzle i GOW som jeg liker i tillegg til boss fightene :)

 

Dreping, ja. Men liker å ha en grunn. Hvis historien sier at de jeg dreper har gjort noe slemt el. knerter jeg dem gjerne, men både i dette spillet, og (off topic) FEAR, var eneste grunnen at de begynner med å angripe meg..

Lenke til kommentar

Spilte demoen, ugh så kjedelig spill.. er jo bare å drepe, så drepe litt til, for ikke å glemme å drepe. Fiendene varierer litt, men det gjorde det ikke direkte spennende..

Blah blah blah... De har jo fjernet historieelementene fra demoen.

 

Kunne da ikke jeg vite.. hmm, kanskje verdt en titt da..

God of War er jo faktisk kjent for å ha en relativt god historie, til og med til spill og være.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg kastet meg på god of war-bølgen og ønsket meg gow3 til bursdag, noe jeg fikk. I tillegg hadde jeg lest at man burde ha spilt 1ern og 2ern for å få maks utbytte av 3ern, så jeg kjøpte likesågodt god of war collection. Så da satt jeg med både 1ern, 2ern og 3ern i hånda, og nå har det seg slik at 1ern ikke fenget meg like mye som jeg hadde trodd at den skulle gjøre. Faktisk har jeg allerede, etter kun et par timer med spilling, lagt det på hylla og begynt med cod mw2 igjen. Er det da noen vits i å åpne emballasjen på gow3 og gi det spillet også en sjangse, eller burde jeg bytte det til et annet spill? Sannsynligheten for at gow3 er konge når jeg ikke synes gow1 er noe særlig, er vel heller liten..?

 

har spilt alle 3 og må si at jeg ikke likte gow 1 til å begynne me for skjønte ikke helt storyen men kan si så mye at hele serien går ut på at Kratos vil ha hevn å slakte alle gudene for hevn mot familien, ja la oss ikke glemme at han tar med noen Titaner i døden til gudene også =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...