Gå til innhold

PL: Birmingham vs Liverpool 04.04.10


YNWA32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen at vi ikke setter en mot slutten der. Vi dominerer 2. omgang, men glipper i forsvar og blir straffet for det. Veldig merkelig at Torres ble tatt av. Både han og Gerrard virket overrasket, men så faktisk ut som han satt med is på kneet når han ble filmet fra benken.

 

4. plassen blir veldig vrien nå, tror det bare er full pott og en stor porsjon hjelp som kan redde oss herfra.

Lenke til kommentar

Skjønner ingenting av hva Rafa driver med. Benke Agger og Masch. Byttet av Torres tar kaka, enten forsvinner Rafa eller Torres/Gerrard i sommer, det er jeg sikker på.

 

Ngog er søppel, på hver balltouch ble det enten feilpasning eller bom på en kjempesjanse. Torres hadde netta på alle tre! :(

Lenke til kommentar

Skjønner ingenting av hva Rafa driver med. Benke Agger og Masch. Byttet av Torres tar kaka, enten forsvinner Rafa eller Torres/Gerrard i sommer, det er jeg sikker på.

 

Ngog er søppel, på hver balltouch ble det enten feilpasning eller bom på en kjempesjanse. Torres hadde netta på alle tre! :(

Tviler Torres forsvinner med det første, Gerrard kan fort finne på å dra derimot.

Rafa drar ikke før han jages ut

Lenke til kommentar

Rafa blir jo steinrik hvis han blir jaget ut. Det har ikke Liverpool råd til, hvertfall sånn situasjonen er nå. Vi trenger større bredde i stallen. Nytter ikke å ha Gerrard og Torres når de er skadet i 2 måneder hver sesong. Holder ikke med Ngog som backup, det er rett og slett for dårlig. Jeg frykter at Gerrard og Torres forsvinner.

Lenke til kommentar

Med mindre torres blir solgt av økonomiske årsaker, noe jeg tror er selvmord for eierne, så tror jeg han blir minst en sesong til. Men da må det satses på ligaen også, sånn skikkelig, ellers er han long gone.. Mer redd for at Gerrard faktisk begynner å se seg veldig lei av alt pisset som er i klubben og faktisk kommer til å ta etthvert bud seriøst.

 

Håper virkelig Rafa innser (eller eierne da) at det er på tide å pakke sakene sine og la noen andre ta over nå. Fortsetter det sånn som dette her, både økonomisk og sportslig sett, kommer vi til å få maaaange sesonger der vi er på nivå med middelhavsfarerne fra 4-10 plass, noe vi forsåvidt er allerede sportslig sett. Det må gjøres noe drastisk, og det må gjøres nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...