Gå til innhold

PL: Birmingham vs Liverpool 04.04.10


YNWA32

Anbefalte innlegg

Benitez har et forklaringsproblem til de grader når han skal forsvare byttet av Torres. Han hadde scoret på minst en av alle de sjansene NGog hadde.

 

Når det er sagt, så kom faktisk N'Gog seg til sjanser. Det gjorde ikke Torres mens han var på banen.

 

Jeg er helt enig i at det virker rart i å ta av Torres på 1-1, men det var først når vi hadde gjort de to første byttene vi begynte å skape sjanser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Benitez har et forklaringsproblem til de grader når han skal forsvare byttet av Torres. Han hadde scoret på minst en av alle de sjansene NGog hadde.

 

Når det er sagt, så kom faktisk N'Gog seg til sjanser. Det gjorde ikke Torres mens han var på banen.

 

Jeg er helt enig i at det virker rart i å ta av Torres på 1-1, men det var først når vi hadde gjort de to første byttene vi begynte å skape sjanser.

 

Skjønner hva du mener, og jeg er forsåvidt enig i det du sier. Men det som kjennetegner er spiller som Torres er nettopp det at han kan være usynlig i 80 minutter, og plutselig score ut av det blå. Slik er ikke NGog. Det nytter ikke å komme til hundre sjanser når han ikke klarer å score selv om keeperen sitter på MacDonalds..

Lenke til kommentar

Benitez har et forklaringsproblem til de grader når han skal forsvare byttet av Torres. Han hadde scoret på minst en av alle de sjansene NGog hadde.

 

Når det er sagt, så kom faktisk N'Gog seg til sjanser. Det gjorde ikke Torres mens han var på banen.

 

Jeg er helt enig i at det virker rart i å ta av Torres på 1-1, men det var først når vi hadde gjort de to første byttene vi begynte å skape sjanser.

 

Skjønner hva du mener, og jeg er forsåvidt enig i det du sier. Men det som kjennetegner er spiller som Torres er nettopp det at han kan være usynlig i 80 minutter, og plutselig score ut av det blå. Slik er ikke NGog. Det nytter ikke å komme til hundre sjanser når han ikke klarer å score selv om keeperen sitter på MacDonalds..

 

Ser dine poenger også, Torres kan plutselig dukke opp, det har du rett i. Men i dag synes jeg uansett han virket sliten og tung. Det er selvfølgelig umulig å si hva som hadde skjedd om Torres hadde vært på banen hele kampen, og skal bli spennende å høre hva Benitez oppgir som grunn, da han garantert kommer til å bli spurt om dette etter kampen. Som sagt så hadde Torres is på kneet da han satt på benken.

Lenke til kommentar
- Fernando visste at vi måtte vinne, og han visste at han var sliten. Alle spillerne ønsket å være på banen og utgjøre en forskjell, men dere kunne se Ngog, med friske ben, og også Babel utgjøre en forskjell i de siste få minuttene.

 

 

- Man må håndtere det, og jeg synes Ngog gjorde en veldig god jobb. Vi trengte friske ben, det var veldig klart.

 

- Det var et meget godt bytte fordi han jobbet veldig hardt og hadde noen få sjanser, så kanskje bevegelsen og energien hans gjorde ham friskere.

 

- Noen ganger ønsker kanskje spillere å spille 90 minutter, men vi trengte energien, og jeg synes Ngog var meget god.

 

Hva er det Rafa gjør? Taper med vilje for å få ut eierne, eller er han bare totalt idiot?

 

Kjenner jeg bobler av frustrasjon ennå :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...