Gå til innhold

Glemt navn på webside. Én installeringsfil for mange programmer.


Anbefalte innlegg

Hei og hå.

 

Fant for en god stund siden en genial side som samlet installeringsfilene for programmer man valgte selv med avhuking for browser, musikk- og videospiller, osv. og man fikk så lastet ned en samlet pakke for hele sulamitten. Tidsbesparende for de enkelte programmene, så slipper man å tråle fra sted til sted for å laste ned fra hver enkelt side.

 

Har lett og lett, bokmerket er nok forsvunnet og jeg klarer absolutt ikke å komme på hva det het, eller få lurt noe ut fra google...

 

Så da spør jeg massene her om hjelp. :thumbup: Vil sette stor pris på om noen har vært borti den aktuelle siden og faktisk husker hva den het...

 

Cheers og fortsatt god påske!

Webtroll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen hindrer en å ta initiativet selv og starte dette ;)

 

Jeg kan forsåvidt legge ting etter ønske i en førstepost hvis trådstarter mister lysten og noen sender meg en PM :)

 

Husk også at vi har en egen wiki der alle kan legge til ting, men vet ikke om det fungerer å logge inn for vanlige brukere etter forumoppgraderingen.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke vært en dum idé!

Hva burde isåfall tittelen på tråden være? Jeg kunne gjerne tenke meg å lage en tråd som samler på ting om automatisering av forskjellige oppgaver, som f.eks innstallering av proggies og drivere... (kanskje slipstreaming osv.?)

 

Vet om litt smågreier fra før som sikkert er verdt å dele med andre.

Pluss at det er sikkert flere som sitter inne med mye bra. :thumbup:

 

Forslag til en tittel som sier det? "Swiss-army knife" programmer, 1-2-3 Fix-it, Auto-everything? :tease:

 

Cheers,

WB

Endret av Webtroll
Lenke til kommentar

Tror det er viktig at en i tillegg til slike nyttige sider og programmer har en egen seksjon/tråd hvor en finner linker til de mest brukte drivere, eks. ATI, Nvidia, Chipsetdreivere. Det er en stor del av trådene i forimet her som etterlyser akkurat det.

Om en skal ha en tråd for drivere og en annen for nytteprogrammer og slike sider denne tråden begynte med bør vurderes.

 

Jeg blir gjerne med og vedlikeholder/kommer med forslag til denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...