Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Snekker jeg også ja :)

Så da tar du litt ansvar å setter i gang noen snekre prosjekter med build log da? :p

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snekkern ja, av en eller anna grunn tenker jeg på lettkledde damer når du nevner den brukeren.

Men siste builden han hadde før han «slutta» var helt sinnsykt gjennomført.

Skrevet (endret)

Sitter og lurer på om jeg skulle nedgradert loopen min og fått tak på et litt mindre kabinett. Thermaltake Core x9 tar mye plass og er ikke akkurat veldig flyttbart. For øyeblikket har jeg en 480 og to 360 radiatorer, og tenker på om jeg skulle gått ned til bare to 360 radiatorer om mulig.

Noen som vet om noen kabinetter med plass til en 63mm tykk 360 og en 45mm tykk 360 radiator?

Tror jeg kan ha funnet et par alternativer:

https://www.multicom.no/lian-li-o11-dynamic-der8auer-design/cat-p/c/p10642393

https://www.proshop.no/Kabinett/Thermaltake-View-71-TG-Black-Kabinett-/2614592?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Noen tanker?

Endret av 6u4rdi4n
Skrevet

Endte opp med å bestille meg Lian Li O11. Fotavtrykket til kabinettet er ikke noe å skryte av, og det har masse plass. Ikke minst syns jeg det er fryktelig lekkert :dribble:

• Liker 2
Skrevet

Da var det bestillt :w00t: :w00t:

Har sett etter mulighet til å bestille dette siden jeg så det var mulig å forhåndsbestille på caseking(leverte ikke til norge)

Skrevet

Veldig få... Kan forstå det før, de hadde jo kun kabinetter i det øvre prissegmentet.

Men nå har de jo flotte kabinetter i budsjettklassen, så er skuffet over at ikke aktører som Komplett forhandler dem.

Skrevet

Lian Li... i stål, og til en meget hyggelig pris?  :hmm:

Uvant - og bra.

Gikk for PC-A79 i vår for threadripper-maskinen min, og selv om det er fint og stilig så er aluminiumen der så tynn at det blir... litt sketchy. Forventer jo at det både skal være pent og solid i et såpass dyrt kabinett. (4500-ish.)

O11 er virkelig pent.  :yes:

Skrevet

Visste ikke det fantes Lian Li under 2000kr før nå :p

Det har visst fått god omtale, så det lover bra. Er litt hyped i forkant av mottakelse. Syns det er utrolig lekkert altså ^^

Skulle nesten hatt PETG eller glass-rør i det, men skal nøye med meg slanger i første om gang. Blir sikkert pent det også :)

Skrevet

Nå var det i hus, men har ei bestilling på nye slanger og noe nipps hos techbay så kanskje montering til helgen.

Men det var virkelig rålekkert (ser bedre ut irl) :love:

post-166959-0-84399900-1528902885_thumb.jpg

post-166959-0-43077500-1528902894_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...