Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henta en pakke fra Techbay i dag med noe småsnacks, blant annet Lamptron CW611, Bitspower tempmåler og filter fra Demciflex.

 

Om noen her har tenkt å kjøpe filter:

 

Filtrene er sikkert gode de, men målene på de er utvendig og ikke innvendig. Så med mindre du har helt flate skruer å feste viftene dine med, vil den bule der skruene er. Den magnetiske ramma rundt er en centimeter tykk, så filteret vil minske innsugsområdet til viftene. I tillegg må de sitte utenpå kabinettet med mindre du gidder å skjære hull i magnetramma. Ble ikke så pent på mitt LD V7 iallefall, så det spørs om jeg må akseptere litt støv :(

Endret av DuraN
Lenke til kommentar

Henta en pakke fra Techbay i dag med noe småsnacks, blant annet Lamptron CW611, Bitspower tempmåler og filter fra Demciflex.

 

Om noen her har tenkt å kjøpe filter:

 

Filtrene er sikkert gode de, men målene på de er utvendig og ikke innvendig. Så med mindre du har helt flate skruer å feste viftene dine med, vil den bule der skruene er. Den magnetiske ramma rundt er en centimeter tykk, så filteret vil minske innsugsområdet til viftene. I tillegg må de sitte utenpå kabinettet med mindre du gidder å skjære hull i magnetramma. Ble ikke så pent på mitt LD V7 iallefall, så det spørs om jeg må akseptere litt støv :(

 

støvfilter til V7 er for pingler - blir som å dempe lyden fra en V8 (motor) med eksosanlegg! NOT COOL.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...