Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som går rundt.

Men jeg vil ha de som går opp og ned :cry:

 

 

Anbefaler Noctua og Delta. Noctua er lydløse, og Delta kan bråke som noen hælvetter, men får flytta mye luft.

Har noen Noctua allerede, men de er 140mm men med fester til 120mm. Kan kanskje starte med 4 vifter, og da også bruke de 2 jeg har fra før av.

 

Hva med Corsair sine Silent vifter?

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Men jeg vil ha de som går opp og ned :cry:

 

 

Har noen Noctua allerede, men de er 140mm men med fester til 120mm. Kan kanskje starte med 4 vifter, og da også bruke de 2 jeg har fra før av.

 

Hva med Corsair sine Silent vifter?

SP 120 Quet er gode, og ser bra ut ;)

Noctua er bedre, men :sick:

Ender opp med å anbefale: Gelid Wing 12's, Corsair SP120, Scythe GT, og Silverstone AP12 :)

Lenke til kommentar

I millimeter? Må ta av shieldet bak på kortet for å få plass uansett :p Egenbygd case.

Jeg sliter med å finne ut om jeg skal ta meg bryet med å ha vannkjøling mens du har bygd ditt eget kabinett. :ohmy:

 

Jeg må høre med naboen om han kan hjelpe meg litt hvis jeg skal ha vannloop. Han har litt bedre peiling på det enn meg.

Lenke til kommentar

Var det jeg trodde. Og viftene er vanskelig å demontere også :D

 

 

 

Er det noen som har peiling på hvor tykk GTX 670 blir med blokk? Og den tynneste blokka på markedet til det?

 

Selve kortet vil ta 1 PCI-plass med vannblokk, men du vil nesten alltid ta opp to plasser i høyden der kontaktene er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...