Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fleste her har sikkert sett dette, men tenkte og legge ut et bilde siden det nærmer seg nå: fra høyre til venstre( Ek Supreme HF acetal og nikkelbelagt under samt sort feste-sett, EK 4-way fillcover blokk acetal og nikkelbelagt under, Mips minneblokk azetal og custom-nikkel belagt kjøleplate og ikke minst Koolanze sin kontroller med tileggskort...så du har kontroll på alt mellom himmel og jord)

Niplene er Bitspower sine tygon-nipler i sort.

Blokkene til 6970ene kommer i januar tenker jeg:)

blokker.jpg

Endret av Amanita Muscaria
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mhm :yes:

Meget fornøyd med de hittil, billigere nn 5870 når de kom og betraktlig bedre ytelse..så glad gutt:)

Allerede?:p

Er ikke så dumt egentlig med tanke på ryktene sier at prisene kanskje øker PLUSS jeg hadde ikke kort nå siden jeg solgte de jeg hadde for glere uker siden.

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet (endret)

Er veldig godt fornøyd med vannkjølingen min. Tusen takk for all den supre hjelpen jeg har fått med valg av blokker, pumpe osv. :)

God jul til alle dere vannhuer :D

Endret av Magronmhr
Skrevet (endret)

God jul folkens! Ble det noe fuktig under treet? *høhø*

God jul !

Min første vannkjøling lå ihvertfall under treet :D Fått satt den sammen, og er storfornøyd med temps. 60 grader load på 4.2 GHz og 0 lyd :thumbup:

Har den midlertidig montert på testbenchen min, dvs et gammelt kabinett som ligger på siden med snudd hk brett :p

Får legge ut noen bilder i det kalde galleriet når jeg hiver alt sammen inn i kabinettet mitt :)

post-131319-0-18839200-1293240670_thumb.jpg

post-131319-0-13927000-1293240887_thumb.jpg

Endret av henrikw92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...