Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Skal eg berre la alt stå i kabinettet gjennom heile "testtida", eller skal eg ta ut vifter og alt sånt dill?

du kobler fra strøm kablene til hovedkort harddisker etc fra strømforsyningen kun strøm til vannpumpe for å få strøm ut av strømfornyning så må du kortslutte to pinner muligens 14 og 15 men det må du dobbelt sjekke. Om strømforsnyning er nederst i kabinettet så bør du ha en del tørkepapir liggende mellom denne og vannkrets og evt dytte tørkepapir under koblinger, blokker der vann vil renne om det lekker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

24 timer er det lenge siden jeg har gjort, kjører til all luften er ute og så kjører jeg en times tid etter med papir rundt hver kobling. Hvis det ikke er en dråpe på papiret etter en time så er det sikkert.

 

Men er det din første gang så kan de nregelen være veldig grei og følge :thumbup:

 

Edit: Tileggskomentar til Idleman :love:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

et spørsmål til gutta her (og evt damer?), hvilken skjerm/monitor ville dere gått for om dere har sli/CF av 480 eller HD5970 ? Evt hva bruker dere selv. Sikler litt på monitorer med 2560x1440 eller 2560x1600 i nativ oppløsning... men koster jo endel mere enn 1920x1080 og er noe tregere og kan oppleve lag i spill ?

Lenke til kommentar

har DELL U2711 eller DELL 3008WFP i tankene

 

Jeg har Dell 3008WFP selv og er veldig godt fornøyd med den. Bruker den til en del gaming men mye programmering og web surfing.

 

Men den koster jo litt da.

 

5900 kroner for U2711 og 12000 kroner for 3008WFP burde vel gå for U2711 siden den koster halvparten og muligens kjappere panel enn 3008WFP ? bedre for spilling mener jeg. Et annet ankepunkt mot U2711 er kanskje at mange spill ikke støtter 2560x1440 oppløsning ?

 

Håper det kommer nye 27-30" på markedet innen jeg er ferdig med vannkjølings prosjektet, tipper det tar meg 2 uker å bli helt ferdig

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Dette begynner virkelig å se bra ut Breida og Idle. :thumbup:

 

Faen som jeg angrer på at jeg ikke har lakkert mitt svart inni. Sitter å tenker på det nesten hver dag hvor mye bedre det hadde blitt, men får kink i nakken av å bare tenke på hvor mye arbeid som kommer gå ned i en slik jobb ettersom jeg må demontere alt å sette alt sammen igjen etterpå.

 

Huff!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...