Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, eg trur eg skal skaffe svarte sleeves til det som ikkje allereie er svart av kablar. Alt ser så mykje betre ut då. Eg lurer også på om eg skal feste opp katodar også, for å lyse opp kjølevæska. Microplex har vel plenty?

 

Status report:

Etter omtrent 3-4 timar er alt i sin skjønnaste orden. Ingen lekasje nokon stad, og omtrent alt av bobler er borte. No spørst det berre om eg gidd å vente over natta eller om eg monterer resten av hardwaren i kveld. Eg vil ha den opp å gå! :p

Lenke til kommentar

Må ikke tenke på hvor mye jobb det er, men hvor bra det blir :thumbup:

 

Det er mye jobb i å gjøre ting the hard way...men fy flate så mye finere det blir også :love:

Ja du sier noe der.

 

Men det jeg har mest lyst til er en ny dør. Er veldig misfornøyd med utsnittet i min dør. Den får med seg mer enn den bør + at pleksi er noe forbanna drit. Blir riper av å tørke det med papir.

 

Har originaldøren, og har litt lyst til å få skåret ut et ønskelig utsnitt i den, og sette på en ordentlig glassplate.

 

Hva tror dere om dette? Hvor burde jeg gå for å få gjort en slik jobb på en proff måte?

 

edit: Se sig for bilder.

 

edit2: Haha, hvorfor kunne jeg ikke funnet dette kabinettet før....

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Vindauget er kanskje i største laget, ja. :hmm: Men å få nokon til å skjære ut eit nytt vindauge i ei anna plate blir vel ikkje lett. Sjølve glaset får du ferdig utskore frå ein glasmester, men å skjære i døra må du nok gjere sjølv, med mindre du kjenner ein spesielt fingernem smed eller liknande som har lite å gjere på. ;)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Ja glass er kanskje ikke noe bra alternativ til plexi. Er veldig stivt og kan knuses.

 

Lakkering/soting er uaktuelt.

 

Lexan hmmm. Antar at å gjøre noe slikt selv uansett ikke blir spesielt bra med mindre man vil legge ut store summer for å få det spesiallaget.

 

Ser at performancepcs har en del custom dører, så kanskje jeg heller skal prøve lykken hos de.

 

Link Amanita Muscaria?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...