Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wut, hva er galt med to grupper på 6 og to grupper på 5? Tviler på at det kommer noen flere nå, er jo tross alt påske. :(

Er påske ja, derfor er det mange som ikke kan spille uansett. Er klar over at en del kan spille allerede nå, men jeg tror det er 50/50 fordelt. Dermed velger jeg å vente å se om cupen kan bli fylt opp. Det pleier jeg alltid å gjøre.

Lenke til kommentar

Det hadde definitivt vært gøy for min egen del og jeg hadde vært med på det, men det får være opp til Steen som gidder å holde dette gående.

 

Jeg tar forresten å slenger inn link i alle de store klubbtrådene så får vi se om vi får med noen flere i løpet av dagen.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert prøve å henge meg på om dere trenger flere spillere...

Men tror nok det kommer til å bli en kortvarig turnering for min del.. :p

Melder meg på som Brasil.

PSN: sprolauk

 

Forresten så støtter jeg forslagene om å bruke litt "dårligere" lag. Dette synes jeg øker spillegleder betraktelig.

 

Edit: lagbytte

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Jeg tar forresten å slenger inn link i alle de store klubbtrådene så får vi se om vi får med noen flere i løpet av dagen.

Var det en spesiell grunn for at du mener at Liverpool-tråden ikke kvalisiferte som en av de store klubbtrådene?

smile.gif

 

Jeg orket ikke å finne frem til den, selv om den ligger i mine innlegg. men du kan gjerne slenge inn et innlegg der selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...