Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen andre som skal velge lag på nivå med Strømsgodset og Racing Santander? :p

Jeg følger ikke med på spansk fotball, så jeg skal ikke uttale meg om Racing. Men jeg vil hvertfall ikke gjøre narr av Godset. De skal ikke undervurders når vi vet hvor sterke de er på hjemmebane :p Jeg tror hjemmefordelen kommer til å tjene Norsk godt i denne cupen :) Jeg er redd for at mitt eget United fort kan komme ned på jorden igjen etter å ha besøkt noen av Norges største talenter på Marienlyst.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

De som gjør det vil etter all sannsynlighet fortsatt klare å komme seg videre til mellomspillet. Jeg har liten tro på at nextlivee ikke skal gi litt juling med Corinthians også, men i mellomspillet vil det nok bli beinhardt for de med Godset og Corinthians.

 

EDIT: Zu, meld deg på da. Nå har vi iallfall flere lag som ikke er "fantastiske".

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Aner ikke hva Corinthians kommer med, sett bort i fra en stor, sterk og hard avslutter i Ronaldo. Tviler uansett ikke på at nextlivee kan komme seg videre. Hva Godset angår aner jeg rett og slett ikke. Sjelden at jeg spiller med norske lag. Samme er det vel med Santander.

Lenke til kommentar

Strømsgodset er jo helt på trynet. Jo Inge Berget er lagets beste spiller med helt middelmådige stats. Et en-stjerners lag uten noen form for spisskompetanse. Hverken Marcus Pedersen eller Keita innehar noe særlig med fart på FIFA.

 

Racing Santander har vel en ving Serrano(?) med grei fart samt en spiss med god fart i Mohamed Tchite i tillegg har de selvsagt vidundergutten Sergio Canales som jeg regner med er hovedgrunnen til at Sindre velger å ta i bruk Santander. De har i tillegg de kuleste draktene på spillet. 3 1/2-stjerners

 

Corinthians har Roberto Carlos, Ronaldo og iallfall noen gode/raske vinger i Jorge Henrique og Dentinho så vidt jeg husker... det er en stund siden jeg spilte med Corinthians. 4-stjerners

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...