Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV


Anbefalte innlegg

Blir spennende å se hvor langt det er mulig å komme med Strømsgodset. Jeg blir imponert hvis Norsk kommer seg til A-Sluttspillet med Godset. Håper at lagvalget står til cupstart. Er flere tidligere som har valgt mindre gode lag for å deretter ombestemme seg :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg har nevnt tidligere var jeg litt skuffet over mellomspillgruppene i forrige cup. Jeg likte ikke at flere spillere møtte mange av de samme spillerne fra gruppespillet om igjen i mellomspillet. Derfor har jeg laget et forslag til mellomspillgrupper. Jeg ønsker at gruppene skal være "gitt" ut fra hvilken posisjon spillerne kommer på i gruppespillet. Det blir på en måte samme oppsett som brukes i mesterskap som EM og VM.

 

Med mindre noen har et bedre forslag så vil dette oppsettet blir brukt. I dette oppsettet vil en ikke møte mer enn én person en allerede har vært i gruppe med.

 

post-142804-1269633238,5729_thumb.jpg

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Hva med å gjøre det slik som det er i håndball-VM?

 

De 24 kvalifiserte landene deles innledningsvis inn i fire grupper til gruppespillet.

De tre beste lagene fra hver gruppe går videre til hovedrunden der lagene fra Gruppe A og B danner Gruppe 1, mens lagene fra Gruppe C og D danner Gruppe 2. Resultatene mellom de kvalifiserte lagene fra gruppespillet tas med inn i hovedrunden.

Lagene som ikke kvalifiserer seg for hovedrunden spiller Presidents cup etter samme modell om plasseringene 13-24.

De to beste lagene i hovedrundens grupper går videre til semifinale, mens lagene på tredje plass gjør opp om 5. plassen.

 

Da slipper du at de samme møter hverandre.

Lenke til kommentar

Hva med å gjøre det slik som det er i håndball-VM?

 

De 24 kvalifiserte landene deles innledningsvis inn i fire grupper til gruppespillet.

De tre beste lagene fra hver gruppe går videre til hovedrunden der lagene fra Gruppe A og B danner Gruppe 1, mens lagene fra Gruppe C og D danner Gruppe 2. Resultatene mellom de kvalifiserte lagene fra gruppespillet tas med inn i hovedrunden.

Lagene som ikke kvalifiserer seg for hovedrunden spiller Presidents cup etter samme modell om plasseringene 13-24.

De to beste lagene i hovedrundens grupper går videre til semifinale, mens lagene på tredje plass gjør opp om 5. plassen.

 

Da slipper du at de samme møter hverandre.

Ingen dum ide. Blir litt færre kamper da. Jeg ønsker ikke å ta avgjørelsen alene, men høre hva folk ønsker?

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...