Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Danielzu får selvfølgelig beholde plassen sin. Jeg skal ikke kaste ham ut på grunn av noe slikt. Dessverre går det ut over Cryflopp som trodde han var med. Men som Alt-Ctrl sier, hvordan skal jeg kunne se at det er en to dagers gammel aprilsspøk? Burde ikke være så vanskelig å endre på innlegget når dagen er omme, slik at jeg skal slippe å tenke på at jeg må lese hvit skrift når jeg skal gå gjennom tre sider for å se om noen nye har meldt seg på. Må også legge til at jeg ikke hadde blitt overrasket om du hadde trukket deg Danielzu, haha :p

Lenke til kommentar

Eg har sort bakgrunn eg....

Det forklarer jo hvorfor du kan lese det. Som du sa tidligere. Det var ingen morsom spøk.

 

Du må skaffe deg sort bakgrunn du også da....

 

Luna:

Var ikke deg det var til. Var til Danielzu, det er nok å holde styr på for Steen fra før av, burde i det minste slippe å sjekke hvert innlegg for diverse spøker av forskjellig slag.

 

Ah, okay :)

Lenke til kommentar

Jeg er også med i morgen. Forhåpentligvis får jeg trent litt før jeg startet. Har ikke spilt fifa aktivt siden forrige gruppespill. Det er din feil Emonz! Du får se å riste av deg den skaden slik at vi kan spille klubbspill igjen :p Du syter jammen meg mer enn Aquilani! Jeg tror som Benitez at det sitter i hodet. Ikke i Blue-ray spilleren som du påstår :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...