Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Racing Santander har vel en ving Serrano(?) med grei fart samt en spiss med god fart i Mohamed Tchite i tillegg har de selvsagt vidundergutten Sergio Canales som jeg regner med er hovedgrunnen til at Sindre velger å ta i bruk Santander. De har i tillegg de kuleste draktene på spillet. 3 1/2-stjerners

Jepp, det var nesten alle grunnene til at jeg valgte Santander. Liker Munitis og Colsa også. Er svak for klubben :love: Sympatilaget mitt i La Liga.

+ at det er noe dritt at de solgte Geijo i januarvinduet og at live season har gjort nettopp Serrano og Munitis dårlige. :hrm:

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Ikke noe vondt ment med dette innlegget. Er bare et eksempel på hvor slitsomt det er å skifte lag hele tiden. Dessverre gikk det ut over deg denne gangen Wis! :p

 

Jeg skal ha en sjanse til å vinne denne cupen, jeg også:

 

Jgiggs

Barcelona

 

Vær så snill trekk meg inn i samme gruppe som Holy Diver, vær så snill! harhar.gif

 

Vil muligens endre lag før turneringen starter Steen, føler det kan bli litt kjedelig å spille Barca - Spania og Barca - Barca endel ganger.

 

Skifter til Argentina jeg, Steen. :)

 

Orker ikke Argentina blir kvalm av å prøve å få til noe med dem. Jeg får vel gå for Bayern München i stedet, de er iallfall morsomme å spille med.

Det er greit Wis, jeg skifter lag til Bayern. Forresten tredje laget ditt :)

 

Forslaget har kommet før, men svaret har vært at da kan man heller starte en cup selv.

 

Beklager forresten Steen, men jeg vil være Portugal i stedet! :p

 

Tror dette blir siste gang jeg endrer, haha.

Ok, hvis det er siste gang så endrer jeg til Portugal :)

 

Du har glemt å endre til Bayern München for meg, Steen. :p

Når sant skal sies er jeg fryktelig fristet til å velge Santos, men det får holde med Bayern for denne turneringen tror jeg.

Hva! Skiftet ikke du akkurat til Portugal Wis? Jeg endrer tilbake til Bayern. Dette blir femte gang du endrer lag :p Haha, jeg må rett og slett le av deg Wisbatov. Du har selv mistet oversikten over hvilket lag du skifter til :p

 

Håper flesteparten har funnet laget de ønsker å være nå. Er utrolig slitsomt å endre lag hele tiden. Og ikke minst er det kjedelig! Nå mangler vi tre stykker. Jeg reiser bort mandags morgen. Dvs. at hvis vi ikke blir tre stykker til innen tirsdag kveld så vil ikke gruppene bli trukket før tidligst lørdag ettermiddag. Hvis tre til melder seg på før jeg reiser vil gruppene bli trukket i det vi er 24 stykker og folk kan begynne å spille i påsken.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Er det ikke fullt?

 

Kan vel alltids joine(med Italia)men etter forrige runde med masse masing og bajas så frister det ikke så meget.

 

Men shit au, kan jo gi det en ny sjanse. :)

(om steen mener det er greit da, selvfølgelig)

Selvfølgelig kan du være med. Har ført deg opp. Går forresten fortsatt mye i de samme lagene. 3x united, 3x Real, 2x Barca, 2x Chelsea, 2x Arsenal. Haha, syntes det var sykt morsomt at du trekker deg fordi "alle" er de samme lagene. Etterpå velger mange å være dårligere lag. Da melder du deg på med Italia som er sterkere :D

Lenke til kommentar

Er jo som du sa,spiller ikke mot lagene,men personene. Akkurat det made a lot of sence.

Var jo 5 real og 5 barca før noen skiftet,så litt ''bedre'' har det jo blitt.

 

Ingen valgte Italia,derfor gjordet jeg det, hadde noen allerede tatt italia, hadde jeg funnet et annet lag. :)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Er jo som du sa,spiller ikke mot lagene,men personene. Akkurat det made a lot of sence.

Var jo 5 real og 5 barca før noen skiftet,så litt ''bedre'' har det jo blitt.

 

Ingen valgte Italia,derfor gjordet jeg det, hadde noen allerede tatt italia, hadde jeg funnet et annet lag. :)

Er enig i at det ikke er fullt så galt når det for det meste er to stykker som er samme lag. Skal litt til for at de to blir trukket i samme gruppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...