Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XIV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Ser ikke poenget med cup,når man møter eks Real Madrid fire ganger i samme rundet.

Det skal vel litt til å bli trukket mot samtlige som spiller med Real Madrid... Uansett er det ikke laget det kommer an på, men spilleren en møter. Ser ikke problemet med at en møter de samme lagene. Vertfall pleier jeg når jeg spiller online kun møte spillere som spiller som Chelsea, Real og Barca. Men jeg quitter ikke av den grunn.

Lenke til kommentar

Bare et forslag til cupen etter denne. Kan velge lag med maks 4 stjerner, kunne fått litt mer variasjon fra Chelsea, Madrid, Barca, Spania og Frankrike :p

Jeg vet ikke, men jeg tipper at det hadde gått en del i de samme lagene selv om man hadde skiftet til maks fire stjerner. Jeg tror de fleste hadde valgt et lag som hadde nettopp fire stjerner, for å ikke gi de andre en fordel. Det gjør jo at potensielle lag minskes litt. I tillegg tror jeg de fleste igjen hadde valgt lag fra de fire store ligaene samt landslag. Uansett hvor mange stjerner en kan ha så mener jeg at det blir likt for alle. Det er det viktigste. Selv spiller jeg alltid med United. Jeg føler ikke de er like gode som de var på 09, men jeg velger å spille med dem. Jeg klager uansett ikke over at andre velger å spille med Barca og Real, som jeg anser som bedre lag på fifa10. Det er mitt valg å spille med United, og det er motstanderens valg hvem de vil spille med. Til syvende og sist er det personen bak kontrolleren det kommer an på.

 

Er kompisen din medlem her da? For jeg orker ikke å løpe etter en fyr som ikke er medlem her for å få spilt kampene mine...

Er enig. Han må kunne kommunisere i tråden for å delta.

Lenke til kommentar

At Real Madrid møter Real Madrid er jo noe av det aller beste som kan skje, sånn rent rettferdighetsmessig. Da kan man overhodet ikke falle på argumentet med at motstanderen har et bedre lag. Jeg møter heller en med samme lag slik at vi har samme fordeler enn å møte en som har et lag som gjør det unormalt godt mot mitt pga. spillertyper.

Lenke til kommentar

Bare et forslag til cupen etter denne. Kan velge lag med maks 4 stjerner, kunne fått litt mer variasjon fra Chelsea, Madrid, Barca, Spania og Frankrike :p

Jeg vet ikke, men jeg tipper at det hadde gått en del i de samme lagene selv om man hadde skiftet til maks fire stjerner. Jeg tror de fleste hadde valgt et lag som hadde nettopp fire stjerner, for å ikke gi de andre en fordel. Det gjør jo at potensielle lag minskes litt. I tillegg tror jeg de fleste igjen hadde valgt lag fra de fire store ligaene samt landslag. Uansett hvor mange stjerner en kan ha så mener jeg at det blir likt for alle. Det er det viktigste. Selv spiller jeg alltid med United. Jeg føler ikke de er like gode som de var på 09, men jeg velger å spille med dem. Jeg klager uansett ikke over at andre velger å spille med Barca og Real, som jeg anser som bedre lag på fifa10. Det er mitt valg å spille med United, og det er motstanderens valg hvem de vil spille med. Til syvende og sist er det personen bak kontrolleren det kommer an på.

 

Ok, var bare et forslag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...