Gå til innhold

5x5 MyR - Mikkel™


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare oppdatere med å si at jeg lever! Er tilbake fra 6 dager med hotellmat og konstant fyll ... :nei:.

Samme her. Russetid er harde saker. :p

 

Gøy med bilder. Er inspirerende å følge med på fremgangen din! Tok selv bilder den gangen jeg begynte. Veldig kleint å legge ut den gangen, men føler jeg kan slenge opp sammenligningsbilde snart. :)

Lenke til kommentar

Har en blanding av forkjølelse og mild pollenallergi jeg også, dét i kombinasjon med at jeg har en fyr på besøk og at det er jævlig vær ute fikk meg til å droppe hele treningen i dag. Pga 17. mai i morgen blir neste trenings tirsdag. Håper ikke fire dagers hvile vil ha for stor negativ virkning på treningen med tanke på at den tror den skal få bygge seg opp igjen og så kommer jeg og ødelegger alt for den stakkars. Skal jo ha hardeste trening ever neste trening også. Blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Jeg var jo helt på slutten av programmet når jeg dro til Svalbard Torsdag for en uke siden. Og nå har jeg fått trent ca. 3 dager den uka her bare. Klarer ikke kardio pga. snørret... Er drittlei av å være dårlig egentlig. Har gått rundt og vært halvdårlig hele vinter og :thumbdown:

Lenke til kommentar

The bear failed :cry:

 

Dag 3 uke 4 :

 

Knebøy 5 sett:


  1.  
  2. 5x80KG
  3. 5x80KG
  4. 5x80KG
  5. 5x85KG
  6. 5x90KG

 

Dette gikk bra. Kjørte på uten sikringer på 90 kilo. Føler at jeg kontrollerer vekta meget bra.

 

Benkpress m. Manualer 5 Sett:


  1.  
  2. 5x20KG
  3. 5x20KG
  4. 5x20KG
  5. 5x20KG
  6. 5x20KG

 

Ooooog her faila jeg... Skulle originalt hatt 2 sett til på 22.5 istede for 20. Men tror du faen ikke at jeg ikke klarte å løfte de opp i startposisjon etter det ene settet :ninja:. Det ene settet gikk bra men etter det måtte jeg ned ett hakk... :nei:. Ikke fult så fornøyd men 20 kilo går bra det. Trening det og :fun:

 

Roing sittende 5 Sett:


  1.  
  2. 5x110KG
  3. 5x110KG
  4. 5x110KG
  5. 5x120KG
  6. 5x120KG

 

Ro ro ro din båt osv. Når i helvette kommer 130 kilo :fun:? Dette begynner å bli kjedelig :roll:

 

Planken som normalt nevt tidligere:

1: 30 sec - høyre

2: 30 sec - venstre

3: 1 minutt - strak

4: 30 sec - høyre

5: 30 sec - venstre

6: 1 minutt - strak

 

 

Kutta den siste sideplanken. Migrene satte en sikker stopper.

 

Pasta til middag og shake etter trening.

 

Konklusjon: Halveis dårlig dag. Nesten 99.9% sikker på at jeg har klart benkpressen uten problemer om jeg ikke hadde hatt migrene. Banna drit :nei:

- Mikkel -

 

 

Kjørte denne dagen igjen. Begynner å pense meg inn på riktige vekter igjen. Føles godt :D! Mangler bare mer kardiotrening nå :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...