Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sa tidligere i tråden at jeg ville gå over til OneCall for å få mer MB til bruk for telefonen til en billig penge. Chess kastet seg rundt da jeg gikk over til OneCall, og tilbyr meg nå alt fritt - hvor mye ringing, mms, sms og databruk jeg vil ut året, nesten tre måneder(kalles SjakkMatt)for en engangsavgift på kr 89,-. Etter nyttår går jeg automatisk over til dette:

 

Prisene over gjelder tom 31.12.2010. Fra 1. januar 2011 vil følgende priser gjelde for ditt abonnement:

 

Månedspris: 199 kr

 

Inkluderte potter

500 minutter tale

500 SMS

500 MB data

10 MMS

 

Superknall! :-)

 

 

Jaja,lykke til. Chess forsøkte å holde igjen min datter og sendte regn på 99.- (nå 89.-) til henne etter hun hadde gått over til One Call og takket for at hun ble hos dem. Dårlige tapere som kunne endret sine ab. før One Call gjorde det,ikke ta etter andre fordi de ikke klarer å komme på noe slikt selv.

MEN One Call kommer med nye tilbud i des. Spent på å si hva du da sier,regner med de matcher Chess harhar.gif

 

 

Som Spetter sier ikke noen gode priser når en overstiger 500 min osv. One Call tar 0.39 for alt

 

Virket litt smålig dyrt. Har iallefall endret til dette chess abonget. Får se om det blir noe bedre på regningen min, hvis ikke så svisjer jeg eventuelt over til onecall..

 

 

edit: nok om mobil leverandører :) back to subject

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Etter å ha sitti på gjerdet en stund så tok jeg steget med laste ned OCLF fra Market. Rootet og lagfix på under 2 min. Telefonen føles mer snappy (merker det mest på dialern, den var helt ødelagt før lagfixen) og programmer åpner fortere (der det kanskje var maks et sekund lagg før, åpner instant nå). Fikk 1800~ i Quadrant, 800~ før.

 

Herlig :)

 

oki, jeg gir opp, da var app'en kjøpt, ja kjøpt, 12kroner er det verdt, spesielt når det var så enkelt og fungerte så bra.

 

im now a superuser -_-

Lenke til kommentar

Kommer vel, men når er jo ikke godt å si.

 

Hvordan blir egentlig det å oppgradere til 2.2 for oss som har kjørt inn root?

Unroote, kjøre update, for så å roote på nytt?

 

 

Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere i dag, ble en noe "kraftigere" telefon.

Lenke til kommentar

Når den er ferdig og klar til release. Det har lekket mange betaversjoner, men er ikke final ennå. Dog, det er en post på androidcentral.com som tilsier at froyo er final..

Uansett, det ble snakka på slutten av september, men det skjedde ikke. Så kom det ny melding om at den ble utsatt til nærmere slutten av oktober. 

Lenke til kommentar

Nå har jeg klart det store. Hentet ned en app som skulle erstatte "locked screen", gi meg mer info uten å låse opp telefonen osv.

Men den spør etter et passord jeg ikke har (jeg satte blankt for test av hvordan ting så ut), etter skjermen ble låst første gangen. Så nå sitter jeg her da, og lurer på om jeg må resette hele telefonen og starte på nytt med oppsett.

Kos når man ca akkurat er ferdig.

Lenke til kommentar

Forøvrig fikk jeg endelig tak i Tv2 sportens app til Android, viser seg at den ikke fungerer med Tele2 simkort.

 

Hmm.. har norsk TV2 Sport kommet ut som app? Finner bare dansk TV2 appen.

 

Har vel vært ute lenge tror jeg? Husker ikke helt hvor jeg fikk tak i den.

 

Har TDC som nettleverandør, og finner den ikke på Marked. Kommer nok av at TDC leverer ut danske sim-kort i norge, og at appen bare er tilgjengelig for "norske" brukere. Leser at feks. Tele2 brukere heller ikke finner den på marked, og de har jo svenske sim-kort.

Lenke til kommentar

Galaxy S til 1500 uten binding? Løp og kjøp!

 

Det er en knallgod telefon, men den trenger lagfix for å funke optimalt.

 

Etter å ha sitti på gjerdet en stund så tok jeg steget med laste ned OCLF fra Market. Rootet og lagfix på under 2 min. Telefonen føles mer snappy (merker det mest på dialern, den var helt ødelagt før lagfixen) og programmer åpner fortere (der det kanskje var maks et sekund lagg før, åpner instant nå). Fikk 1800~ i Quadrant, 800~ før.

 

Herlig :)

 

oki, jeg gir opp, da var app'en kjøpt, ja kjøpt, 12kroner er det verdt, spesielt når det var så enkelt og fungerte så bra.

 

im now a superuser -_-

 

Hæ?

Både rooting og lagfix er da gratis..

Jeg gjorde begge deler på Samsung Galaxy S'en til ei venninne av meg i går.. OG på min egen for kort tid siden..

Lenke til kommentar

Galaxy S til 1500 uten binding? Løp og kjøp!

 

Det er en knallgod telefon, men den trenger lagfix for å funke optimalt.

 

Etter å ha sitti på gjerdet en stund så tok jeg steget med laste ned OCLF fra Market. Rootet og lagfix på under 2 min. Telefonen føles mer snappy (merker det mest på dialern, den var helt ødelagt før lagfixen) og programmer åpner fortere (der det kanskje var maks et sekund lagg før, åpner instant nå). Fikk 1800~ i Quadrant, 800~ før.

 

Herlig :)

 

oki, jeg gir opp, da var app'en kjøpt, ja kjøpt, 12kroner er det verdt, spesielt når det var så enkelt og fungerte så bra.

 

im now a superuser -_-

 

Hæ?

Både rooting og lagfix er da gratis..

Jeg gjorde begge deler på Samsung Galaxy S'en til ei venninne av meg i går.. OG på min egen for kort tid siden..

 

Joda, du får en gratisversjon også, men jeg betaler 10-15spenn for ting jeg mener er verdt det, noe denne app'en er.

Lenke til kommentar

Om bare samsung hadde gjort ting like bra som HTC..

 

Tenker da ikke på selve mobilen, men se hele denne videoen og se alle de smarte og nyttige funksjonen!spesielt nærme mot slutten. Bare se hele.

._. Vil ha den rom'en portet..

 

 

 

 

Må forresten nevnes at rom manager (clockworkmod) fungerer flott nå (noe den ikke gjorde før) etter update!

Har backet opp hele ROM'en min knirkefritt :D

(tar veeeeeldig lang tid på "backing up date linux.ex2" så er du klar over at den ikke har fryst)

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...