Gå til innhold

Dyr tomtepris (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Map packen til CoD 4 kostet 10 dollar når den ble utgitt på X360 og PS3. PC-spillere fikk vel og merke kartene gratis flere måneder senere, men det var grunnet sponsing fra Nvida(konsoll-spillere fikk ikke glede av dette).

 

Ah det hadde jeg ikke fått med meg. Takk for info :)

Lenke til kommentar

At de vil ha penger for ekstra kart synes jeg ikke byr på store problemer, 100,- for 5 stk er jo ingenting. Det tilsvarer vel noen få liter med cola, noe de fleste sikkert bare har godt av å ikke sluke i seg :p

 

Når det gjelder syting over lagg og dedicated server, så går jeg ut i fra at dere ikke spiller mye med venner. Jeg har stort sett kun spilt med venner og ikke hatt problemer med lagg. Problemet med løsningen til MW2 når du spiller alene, er at sjangsen er stor for at du spiller med folk fra russland med ISDN linje.. Spiller du sammen med noen, vil trolig noen av dere bli host..

 

Videre kan jeg noe ta fram BC2 som på ingen måte er perfekt selv, spesielt hvis man vil spille sammen med andre. Venne delen er et stort problem, samme å finne en server som har lav ping og plass til alle. Det at man detter ut plutselig, håper jeg nå at har blitt ordnet med server oppgraderingen som ble utført i helgen.

 

Ellers synes jeg at MW2 så langt er bedre, men at BC2 kommer til å ta igjen etter noen patcher. Største skuffen med BC2 er våpen grafikken!!!

 

 

- Let the fanboywar begin! :D

Lenke til kommentar

"Problemet" er bare at MW2 med lanseringen av denne map-packen til den prisen nå prises ut av konkurransen med BC2 om: a) kjøpere som ikke har noen av spillene (mer attraktivt å betale for et nyere spill, enn et eldre spill + en map-pack) og b) MW2-spillere som begynner å bli lei og er ute etter noe nytt (og da sikter jeg selvfølgelig ikke til blod-fans).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

At folk begynner å gå lei MW2 tror jeg ikke Activision bryr seg for mye om, de har ingen inntekter fra multiplayerspillinga. Deres eneste mulighet for å tjene på nettspillingen er nettopp å utgi slike kartpakker. Prisen er selvsagt satt der de mener å få størst inntjening.

Ellers er det nok et lite problem som du sier at det blir noe dyrt for nye kjøpere å betale spillet og kartpakken, men jeg tror det i seg selv neppe det påvirker salgstallen til MW2 som fortsatt er høye. Men kartpakken bli trolig inkludert i retail-versjonen av spillet om ikke så lenge, slik som vi for eksempel såg med GotY-versjonen av CoD4.

Lenke til kommentar

100ings va'kje så hakkande gale... er berre å vere sjåfør i stedet for å drikke en fredagskveld så er det inntjent :)

 

Men som andre seier, fiks spelet med alle sine lidelsa FØR mappacken kjem... server-dropout, hostchangefail osv

Lenke til kommentar

At de vil ha penger for ekstra kart synes jeg ikke byr på store problemer, 100,- for 5 stk er jo ingenting. Det tilsvarer vel noen få liter med cola, noe de fleste sikkert bare har godt av å ikke sluke i seg :p

 

 

Ja, det tilsvarer også å kaste en hundrelapp på gata, om man vil ha enda flere lite treffende sammenlikninger. Jeg kan få vesentlig mer spillglede for en hundrings ved å bruke den hundrelappen på andre spillrelaterte produkter, det er vel også gjerne en sammenlikning som er litt mer saklig.

 

AtW

Lenke til kommentar

100 kroner er vel ikke så veldig mye penger for en nordmann. Problemet er vel heller at de resirkulerer noe de fleste allerede har betalt for (2 kart fra CoD 4), samtidig som de tar seg veldig godt betalt i forhold til andre DLCs.

 

Jeg har brukt såpass mange timer på MW2 at 100 kroner forsåvidt er vel-investerte penger, men samtidig blir jeg provosert av Activisions ønske om å flå kundene sine for alt det er verdt. Jeg tror derfor at jeg står over denne pakken. Fortsetter heller med BC2, Mass Effect 2, Borderlands, Fallout 3, Red Alert 3, Anno 1404, Dragon Age Origins pluss alle de andre spillene jeg har som jeg ikke er ferdig med.

Lenke til kommentar

At de vil ha penger for ekstra kart synes jeg ikke byr på store problemer, 100,- for 5 stk er jo ingenting. Det tilsvarer vel noen få liter med cola, noe de fleste sikkert bare har godt av å ikke sluke i seg :p

 

 

Ja, det tilsvarer også å kaste en hundrelapp på gata, om man vil ha enda flere lite treffende sammenlikninger. Jeg kan få vesentlig mer spillglede for en hundrings ved å bruke den hundrelappen på andre spillrelaterte produkter, det er vel også gjerne en sammenlikning som er litt mer saklig.

 

AtW

 

Joda, innlegget mitt var vel mer for å provosere enn å gjøre en reel sammenligning.. Poenget mitt var at prisen ikke var høy, ikke noe å klage over (sett bort i fra at det ikke kom med spillet, noe jeg har forståelse for..)

Lenke til kommentar

At de vil ha penger for ekstra kart synes jeg ikke byr på store problemer, 100,- for 5 stk er jo ingenting. Det tilsvarer vel noen få liter med cola, noe de fleste sikkert bare har godt av å ikke sluke i seg :p

 

 

Ja, det tilsvarer også å kaste en hundrelapp på gata, om man vil ha enda flere lite treffende sammenlikninger. Jeg kan få vesentlig mer spillglede for en hundrings ved å bruke den hundrelappen på andre spillrelaterte produkter, det er vel også gjerne en sammenlikning som er litt mer saklig.

 

AtW

 

Joda, innlegget mitt var vel mer for å provosere enn å gjøre en reel sammenligning.. Poenget mitt var at prisen ikke var høy, ikke noe å klage over (sett bort i fra at det ikke kom med spillet, noe jeg har forståelse for..)

Personlig synes jeg det er noe å klage obver, du får team fortress 2 til samme pris (og der kommer det stadig nytt og gratis innhold), og hele orange box bare marginalt dyrere. Som nevnt, synes det er lite spillglede for pengene.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...