Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kik er beste chatteappen jeg har funnet. Funker bra med notifications når appen ikke er åpen. Den funker bare med kik-konto da. IM+ pro skal visst være den beste allround-chatteappen. Den klarte ikke å signe meg inn på facebook så gikk i søpla.

 

Er det noe vits når fbchat er integrert uansett?

Lenke til kommentar

Kik er beste chatteappen jeg har funnet. Funker bra med notifications når appen ikke er åpen. Den funker bare med kik-konto da. IM+ pro skal visst være den beste allround-chatteappen. Den klarte ikke å signe meg inn på facebook så gikk i søpla.

 

Er det noe vits når fbchat er integrert uansett?

 

Ja, fordi den integrerte ikke støtter å sende til avloggede kontakter slik Facebook Messenger på iOS og Android kan.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få gmail kontaktene mine ned på telefonen?

 

Har vært bruker av Android i lang tid nå, og har derfor alle kontaktene mine lagret på min gmail, noe jeg gjerne vil fortsette med.

 

Så kan jeg bruke telefonen sammen med gmail og kontaktene på gmail?

Mulig dette er en løsning: http://www.wpcentral.com/prepare-windows-phone-7-now-import-your-contacts-windows-live-contacts

Lenke til kommentar

Kontaktene kom av seg selv så snart jeg la til gmail under epost:-)

 

Men, støtter den ikke push på epost slik som android gjør?

 

Og, er det mulig å få en annen dialer? Vil ha det slik at om jeg trykker 7272 så kommer kontaktene som inneholder 7272 opp, i tillegg til de jeg skrev navnet på, for eksempel Sara i dette tilfellet.

 

Saver også en prosentmåler på batteri. Altså 50% igjen osv.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Har testet litt spillet Portals 2D, og må si det virkelig er underholdene. Spillet er gratis frem til 7. Feb, så hva venter du på?

Enig, meget underholdende. :)

Skulle gjerne hatt litt mer "originalt" Portal-innhold, men det er vel kanskje litt for mye forlangt for et "uoriginalt" spill...

 

 

Lenke til kommentar

Visual Voicemail, fungerer dette hos noen?

Vet at Netcom sier at det skal komme en oppdatering som vil aktivere dette for Lumia, men vil det virke på alle Windows Phones?

 

Vurderer å kjøpe meg en Omnia W brukt. Har veldig lyst på Lumia 800, men tenker litt på hva som er rundt hjørnet, med tanke på Barcelona. Hvis det kommer en Nokia med 4,3" skjerm om noen mnd, vil jeg kanksje heller kjøpe en ny telefon da, enn å gjøre det nå.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Jeg sitter å knoter med en Lumia 800 (problemet gjelder vel sikkert alle telefoner...)

Hvordan i helsvarte logger man ut av gmail? finner ingenting som kan ligne på utlogging, bortsett fra å slette kontoen.

Jeg vet ikke om jeg forstår problemet. Er det noen grunn til å logge ut av kontoen når man ikke vil fjerne den? hmm.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...