Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Grattis med ny Lumia!

Jeg sitter fortsatt paa gjerdet. Det eneste som frister meg med 900 er frontkameraet. Noe jeg ikke vet om jeg kommer til aa bruke i det hele tatt. Men dersom jeg trenger det ...

Blir nok mest sannsynlig en blaa Lumia 800 naar jeg flytter hjem til Norge. Saa blir det ny Nokia med WP8 og Nokia-nettbrett med W8 til hoesten :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Skjermstørrelsen paa 900 er det som gjør at jeg foretrekker 800, faktisk. hehe. Haaper det kommer noe nytt paa MWC. Kanskje noe like fristende Samsung og HTC.

Per naa er det kun Nokia som frister.

Lenke til kommentar

Om du kan vente, så gjør det. Syntes jeg. Det kommer sikkert en Lumia 900 i løpet av 3 måneder eller noe slikt. Eller om du venter til sen høst hvor man får den oppdateringa hvor man får flerkjerne og NFC blant annet. WP8 og hele greia. Men jeg ville venta til Lumia 910 som sikkert kommer. Jeg hadde venta om ikke den knappen hadde klikka. Det som er så fint med Nokia, bortsett fra at jeg liker veldig godt design/kvalitetsfølese på Lumia 800/900, er at man får Nokia Drive. God gratis navigering. :)

Lenke til kommentar

Utorlig hvis iHouse går over til WP... Endre navnet til wpHouse :)

 

Holdt på å kjøpe Lumia 800, så ble den hvite vist frem og den ser sinnsyk fin ut, og når de i pressemeldingen sier at den kommer sent i februar, så var det lett å vente.

Så kommer første nedtur: Den kommer til å komme sent mars til Norge.

 

Andre potensielle nedtur: Barcelona i slutten av februar, da har de sikkert vist frem Lumia 9XX med større skjerm.

 

Jeg pleier å bytte telefon så ofte at jeg tror jeg kommer til å gå for en WP7.5 nå, mest trolig Lumia 800 hvit, hvis Lumia 9XX er mer enn 2 måneder unna, og så heller vente og kjøpe en WP8 når det kommer. Windows8 tablet fra Nokia står selvfølgelig på lista:)

Lenke til kommentar

man skulle ikke tro det, med "i" i navnet. Rart du ikke er blitt saksøkt enda :)

Nei da, har iPad, har hatt MacBook Pro, iPhone 3, 3GS, 4, og har 4S. Men begynner å bli lei designet.

Android er for laggete, og "B-vare" aktig in my opinion. Apple er for kjedelig. Da gjenstår bare WP7.

Eier masse apps, men bruker bare yr og trafikanten til daglig, samt iBooks. Kommer til å savne iBooks mest når jeg switcher..

Endret av Megaoctane
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker vel Apple sånn sett. Dog, litt skuffa over MacBook pro. Føler ikke helt den er vært 10 000,- altså. iPhone er strålende. Liker Windows 7, og gleder meg veldig til Windows 8. Det jeg misliker med de vanlige PCene man kjøper er alt bloatware og kjedlig/billig design/kvalitet. Macbook pro + W8 håper jeg blir en bra kombo. Android... har ikke store erfaringa, men syntes det er litt for dårlig kvalitetsfølelse.

Lenke til kommentar

Om du kan vente, så gjør det. Syntes jeg. Det kommer sikkert en Lumia 900 i løpet av 3 måneder eller noe slikt. Eller om du venter til sen høst hvor man får den oppdateringa hvor man får flerkjerne og NFC blant annet. WP8 og hele greia. Men jeg ville venta til Lumia 910 som sikkert kommer. Jeg hadde venta om ikke den knappen hadde klikka. Det som er så fint med Nokia, bortsett fra at jeg liker veldig godt design/kvalitetsfølese på Lumia 800/900, er at man får Nokia Drive. God gratis navigering. :)

Nokia drive er vel ikke helt gratis når man får beskjed om at nokia kjør kan kun brukes i tilkoblet modus når man starter nokia kjør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...