Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Var vel en stund siden de sa;

 

Our future work with Flash on mobile devices will be focused on enabling Flash developers to package native apps with Adobe AIR for all the major app stores. We will no longer adapt Flash Player for mobile devices to new browser, OS version or device configurations. We will continue to support the current Android and PlayBook configurations with critical bug fixes and security updates.

Eneste jeg vil ha flash til på WP7 er til å se på Justin/Twitch-tv streams. Håper for guds skyld at det kommer en app ut snart.

 

Hvis du ser på den linken jeg la ut, så ble den skrevet i går hvis jeg ikke tar helt feil. Men akkurat HVORDAN det kommer flashstøtte, bryr jeg meg ikke om, men har sykt lyst å kunne se flashinnhold på telefonen...

"On October 26, 2010(1 year, 2 months ago.)"

 

Det er vel ganske kjent at Apple og Microsoft vil ikke ha Flash på mobilen og satser heller på HTML 5. tom. Windows 8 har ikke støtte for Flash (eller plugins) i IE 10 Metro modus.

 

Haha, der bommet jeg litt gitt :p Unnskyld! Vet ikke hva jeg har rotet med :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, legger den ut for ca det samme da, Samsung Focus har 4" ikke 3.7, men har svakere prosessor + at man kan sette inn ekstra minne:)

 

men fant nå ut at amazon kidle enda ikke har kommet på marketplace? stemmer det?

Kindle har ikke kommet i norsk marketplace, men finnes i amerikanske. Jeg sendte en mail til Amazon om det, men ser ikke ut som om de har gjort noe enda. Hvis flere kontakter dem, så skjønner de kanskje problemet.

 

http://www.amazon.com/gp/feature.html?ie=UTF8&docId=1000623751

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har en HTC Titan og har et stort problem. For det første vil jeg bare si at dette er den beste telefonen i mitt liv og min omgangskrets. Den eier på en måte.

 

Problemet er at jeg mangler oppdateringer på applikasjoner. Jeg får ikke opp oppdateringer! Det skal jo stå på forsiden på marketplace hvilke som skal oppdateres, men disse dukker ikke lenger opp for meg. Jeg vet dette, da oppdateringer til appliksjoner er lansert offiesielt og de dukker ikke opp som oppdaterbare hos meg. UTROLIG irriterende da dette er nokså essensielt.

 

Har søkt litt på nettet og funnet at dette er et vanlig fenomen, men så jævlig elendig det er hvis dette er et ufiksbart faktum da!!!

 

Har hatt telefonen i 2 mnd og ikke fått EN oppdatering på en mnd og jeg har mange applikasjoner! Helt i starten hadde jeg vel 2-3 i uka.

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Finnes det noen VIRKELIG gode sider om apps/games til windows phone 7.5 Mango ? Gjerne med upcoming apps/games, reviews, user comments etc... ? Har funnet noen få rundt om kring, men ikke noen sider som jeg er veldig imponert av...

 

 

Den eneste jeg kan kommme på er www.1800pocketpc.com

Lenke til kommentar

Noen har med erfaring på bruk av WP i utland. En kan jo innstillingene fortelle den at dataroaming skal være avslått. Men gjelder dette kun innebygde applikasjoner som e-post, facebook integrasjon osv? Vil andre applikasjoner som vær i frost, veiarbeidnedlasting i Navigon osv også bli påvirket.

 

Kort fortalt - vil ALL databruk bli stengt med denne innstillingen?

Lenke til kommentar

Nokia Drive

Noen som vet hvordan man skifter fra antall kilometer til destinasjon til ankomst tid?

Og om man kan overføre de favorittene man hadde på gammel nokia til nokia med WP7?

 

 

Er ikke det bare å kjøre en synk mot nokia/ovi kontoen din, fra den gamle mobilen, for så å gjøre det på den nye?

Jeg har ihvertfall synka nokia maps mot nokia/ovi kontoen min, og da fikk jeg opp favorittene mine på nettet til og med :)

Har ikke Nokia WP, så det får jeg ikke testet.. men skal kjøpe etterhvert :)

 

Det første du spurte om, aner jeg ikke.

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Noen har med erfaring på bruk av WP i utland. En kan jo innstillingene fortelle den at dataroaming skal være avslått. Men gjelder dette kun innebygde applikasjoner som e-post, facebook integrasjon osv? Vil andre applikasjoner som vær i frost, veiarbeidnedlasting i Navigon osv også bli påvirket.

 

Kort fortalt - vil ALL databruk bli stengt med denne innstillingen?

 

Kort svar JA!

Lenke til kommentar

Finnes det noen alternative/kjappere måter å få tilgang til favorittene sine i Internet Explorer? Er ett tastetrykk for mye ;)

 

Går det an å åpne sider i IE i ny fane, uten at denne fanen åpnes med en gang? (greit når jeg skummer igjennom tek.no/vg.no for å åpne interessante artikler.

 

Går det an å bytte fane uten åmåtte gå på innstillinger->faner?

 

Savner Opera på android littegranne merker jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...