Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min Samsung Focus Flash fra USA for 2 dager siden, sleit også med mms instillinger, enkel løsning er marketplace - Samsung Zone . Network profil, installer og fungerer knirkefritt!

 

Jeg vurderer om jeg skal selge denne Flashen og kjøpe Focus S istede da jeg fant en fin side som sender til norge med en ikke helt feil pris:) ca 3 500 inkl frakt - mva da.

 

Men hva kan jeg ta for min Samsung Focus 2 dager gammel?

ser at Samsung Omnia 7 eller noe sånt lå ute til 3 500 - 3800 på nettbutikker..

Lenke til kommentar

Oppgradering til Norsk marketplace, hvordan gjøres det?

 

Eg har en HTC Trophy kjøpt før den blei lansert i Norge, dvs jeg har en engelsk hotmail adr registrert mot telefonen. Kunne tenke meg å endre epost som den er koblet mot, og få tilgang til den norske marketplacen'en... Telefonen har engelsk software nå; Windows Phone 7.5 (mango)

Lenke til kommentar

Da må du opprette en ny email adr og velge Norge istedefor USA osv, men da mister du apps feks amazon kidle og andre

 

Man kan ikke få tilgang til både norske og utenlandske marketplace samtidig altså?

Ny email har eg, norsk, men - hvor begynner jeg? Full resett av telefon feks? Mister jeg kontakter, bilder osv.. ?

Lenke til kommentar

Men, i praksis er eneste forskjell at med norsk liveid får man norsk marketplace og omvendt med eng ikkesant?

 

Kanskje ikke verdt det da egentlig.

Så lenge du får lagt til kredittkort og kan kjøpe apps så er det vel en fordel med amerikanskt marketplace.

 

Aha, så det er en issue også?`_Har bare brukt gratis apps sålangt..

Lenke til kommentar

Var vel en stund siden de sa;

 

Our future work with Flash on mobile devices will be focused on enabling Flash developers to package native apps with Adobe AIR for all the major app stores. We will no longer adapt Flash Player for mobile devices to new browser, OS version or device configurations. We will continue to support the current Android and PlayBook configurations with critical bug fixes and security updates.

Eneste jeg vil ha flash til på WP7 er til å se på Justin/Twitch-tv streams. Håper for guds skyld at det kommer en app ut snart.

Endret av Nuduaa
Lenke til kommentar

Var vel en stund siden de sa;

 

Our future work with Flash on mobile devices will be focused on enabling Flash developers to package native apps with Adobe AIR for all the major app stores. We will no longer adapt Flash Player for mobile devices to new browser, OS version or device configurations. We will continue to support the current Android and PlayBook configurations with critical bug fixes and security updates.

Eneste jeg vil ha flash til på WP7 er til å se på Justin/Twitch-tv streams. Håper for guds skyld at det kommer en app ut snart.

 

Hvis du ser på den linken jeg la ut, så ble den skrevet i går hvis jeg ikke tar helt feil. Men akkurat HVORDAN det kommer flashstøtte, bryr jeg meg ikke om, men har sykt lyst å kunne se flashinnhold på telefonen...

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til at hvis du blar helt ned på homescreen (*tiles), og blar kjappt opp helt opp til toppen, så bouncer på en måte tiles tilbake på plass, men de nederste vises bare delvis, selv om det er nok plass på skjermen til å ha plass ti l4 rader med tiles?

(litt vanskelig å forklare dog)

 

Eksempel Hvis du ser i starten på denne videoen, så ser du hva jeg mener.

 

1. Bla helt ned på homescreen

2. Scroll kjappt opp til toppen

3. Se på den nederste raden med tiles, og du ser kanskje at litt av nedre del ikke vises, selv om det er god plass øverst på skjermen.

 

Litt plagsomt synes jeg...

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar

Var vel en stund siden de sa;

 

Our future work with Flash on mobile devices will be focused on enabling Flash developers to package native apps with Adobe AIR for all the major app stores. We will no longer adapt Flash Player for mobile devices to new browser, OS version or device configurations. We will continue to support the current Android and PlayBook configurations with critical bug fixes and security updates.

Eneste jeg vil ha flash til på WP7 er til å se på Justin/Twitch-tv streams. Håper for guds skyld at det kommer en app ut snart.

 

Hvis du ser på den linken jeg la ut, så ble den skrevet i går hvis jeg ikke tar helt feil. Men akkurat HVORDAN det kommer flashstøtte, bryr jeg meg ikke om, men har sykt lyst å kunne se flashinnhold på telefonen...

"On October 26, 2010(1 year, 2 months ago.)"

 

Det er vel ganske kjent at Apple og Microsoft vil ikke ha Flash på mobilen og satser heller på HTML 5. tom. Windows 8 har ikke støtte for Flash (eller plugins) i IE 10 Metro modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...