Gå til innhold

Lost 6x07: "Dr.Linus" (USA)


Anbefalte innlegg

Her skal det bare diskuteres episode 6 av sesong 7, "Dr.Linus". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

“Dr. Linus” was written by Edward Kitsis & Adam Horowitz and directed by Mario Van Peeble.

Dette er sesongens første gjeste-regisør som da er skuespiller/regisør Mario Van Peeble fra serier som Damages. Å filmer som "Ali" og "Carlitos Way: Rise To Power"

 

Ukas Totally Lost er oppe på denne linken dag tirsdag.

http://www.ew.com/ew/video/0,,20313460_20313475,00.html

Teasere nederst i videoen.

 

Forhåndsdiskuter forventninger og episoden når den er sendes/er sendt, episoden sendes kl.3 natt til onsdag på ABC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, Mario Van Peebles faktisk.

 

Hehe, lo litt over den selv. Men han er nok invitert av Cuse og Lindelof til å regisere, sist gang var det Brandon Ruth som ble invitert av Jack Bender(regisøren til de fleste sesongstarten og sesongfinalene til Lost). Å han har regisert en av de beste episodene i Lost vil jeg si, "The Man Behind The Curtain". Den første Ben-sentrerte episoden i serien.

Lenke til kommentar

*Gjeeeesp*

Nok en meningsløs gjenforening i saktefilm, med pianomusikk i bakgrunnen.

 

"Det er en grunn til at jeg ble sendt til denne øya" sier Jack. Hvor mange ganger skal vi høre hver jævla person si dette, uten at vi faktisk får vite grunnen.

 

Charles Withmore vet vi så lite om at den lille avsluttningen hadde null effekt. Nok et ukjent fjes, med ukjente hensikter.

Lenke til kommentar

Herlig episode, for min del, en av seriens beste. Scenen mellom Iliana og Ben, når Ben forklarer sine handlinger, og når Iliana tilgir ham, var sterk, jeg fikk tårer i øynene. Trodde aldri at jeg ville synes synd på Ben, men den scenen forandret alt.

 

Ble ikke minst utrolig glad da Ben gjorde det rette i sideway-historien, når han velger å hjelpe Alex.

 

 

Dette skrev Damon Lindelof på sin Twitter profil etter at episoden var over "Things I am grateful for: Alfredo Sauce. My Waterpik. And last but not least, Michael Emerson" Emerson er et skuespillergeni. Håper virkelig mannen får Emmy neste år.

Lenke til kommentar

Denne episoden var bare herlig. For min del så likte jeg denne best til nå i sesongen, tiltross for at det skjedde relativt lite annet enn samling av gruppen.

 

Også Widmore-twisten. Bambam!

Enig, men jeg var litt skeptisk i de første minuttene av episoden, da jeg ikke visste helt hvor de skulle med historien der Ben var professor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig episode i dag! Følte det var mye følelser og sympati i den. Er glad Ben gjorde det riktige og dra tilbake til stranda. Michael Emerson er og blir et skuespillergeni ja!

 

Og ja, er ganske sikker på at Richard kom med skipet når han kom til øya!

Da er'e bare recappene som jeg gleder meg vilt til :D

Lenke til kommentar

Veldig god episode. Lite som skjedde, men vi fikk noen genuint rørende øyeblik med Ben, som tradisjonelt sett har vært den mest komplekse og interesante Lost-karakteren men dessverre har blitt litt nedspilt i denne sesongen. Håper han får mer tid på skjermen fremover!

 

Ellers var alle scenene med Richard sykt kule. Digger skuespilleren. Det var badass når lunta bare sluknet rett før, ble faktisk overrasket. (Trodde Richard kom til å stoppe eksplosjonen)

 

Og nå har vi endelig fått det 100% bekreftet at "candidate" faktisk betyr kandidat til å overta for Jacob...? Jeg er ingen Lost-ekspert, men så vidt jeg vet har vi ikke fått annet enn hint på dette området tidligere.

 

Måten Richard forklarte sin udødelighet på ("he touched me") fikk meg også til å lure litt på om kandidatene også har blitt berørt på samme måte, og derfor ikke eldes.

 

Men det kan være tilfeldig at ordet "touched" ble brukt både i denne sammenheng og når vi har fått høre at Jacob "touched" de forskjellige kandidatene, som igjen gjorde at de endte opp på øya.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...