Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal-sex hvordan føles det (ønsker svar fra begge kjønn)


heho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Start forsiktig med fingeren under forspillet i alle fall. Gjerne flere ganger før man faktisk prøver med kuken. Glidemiddel er selvfølgelig et must. Sikkert individuelt om hun liker det eller ikke, men dama mi liker det til tider i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt forferdelig :(

Gikk litt for fort for seg, og der hadde jeg vondt i hullet i flere timer etterpå, og jeg skreik i støtet. Nok av glidemiddel og greier, men om han er stor, så kan det gjøre VELDIG vondt for jenta.

Uff, nei, skjønner at konen din ikke tør..

Lenke til kommentar
Gjest betyr gjest på norsk

vel det er for det første veldig trangt da. og da mener jeg for begge parter. jeg eller vi har prøvd det en gang. ble bare med det ene førsøket. ikke at det var så dirty at det gjorde noe men det finnes mer på-kanten-ting som føles mye bedre for begge. uansett lykke til. det er viktig å prøve ut nye horisoner.

Lenke til kommentar
Gjest mimmi

E ikkje så lenge sia æ å kjæresten min prøvde det førr første gang..

Brukte jo da selvfølgelig kondom,først trudde æ at æ sko drite mæ ut, men va liksom ikkje ondt eller kjempe godt, men vældi rart.. Æ trur vi må prøve det flere ganga før æ kan gjøre mæ ei mening om det.. Men æ syns det e nakka man burde prøve først, før man sir at man ikkje vil.;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest ungjente

Har ikke hatt analsex før jeg ble sammen med nåværende type.

Mine tips til analsex er:

-glidemiddel e.l !!

-sørg for at dama slapper av i rompehullet, snakk med henne når du trenger inn i henne. Hvis man ikke kniper så blir det heller ikke ubehagelig.

-jeg og kjæresten har to, veldig enkle signaler til hverandre mens vi har sex, dette fordi analsex brått kan bli en negativ opplevelse for meg om han blir for hardthendt.

Hvis jeg sier ''snill!'' betyr det at han ikke må trenge så dypt inn som han akkurat gjorde (Kommer av at jeg tidligere alltid sa før han penetrerte inn i meg, at ''han måtte være snill'', endte opp med en forkortelse!), og om jeg legger venstrehånda mi på låret hans( og ''dytter'' unna) betyr det at han må slutte med en gang.

-i forholdet jeg er i nå går jeg kun på p-piller, og ved analsex bruker vi ikke kondom. Jeg er av den typen som ikke synes noe om å være grisete(altså, urenslig, ikke i form av sex), men analsex uten kondom: Det går helt greit altså! Er ikke så grisete som man ser for seg!

Kanskje alltids greit å tømme tarmene om man må, før man jokker på, men !

 

 

Det er veldig en vanesak, altså. Er ikke sikkert alle liker det, men jeg har nå blitt såpass vandt til det at jeg faktisk kan virkelig nyte det ! Det er klart, litt sår kan jeg jo bli, om vi ikke har vært rause nok med olje/glidemiddel men ;)

Prøv dere frem, og så finner dere garantert ut av det !

Ønsker dere lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er så altfor individuelt. Nåværende dame klarer det ikke, hun får kramper uansett hva som gjøres, derimot x'en elsket analsex. Jeg elsker analsex, henger nok sammen med at jeg har rompe-fetish men uansett. Analsex var alltid en garantert orgasme for min del, hendte også hun fikk en men ikke så altfor ofte akuratt. Ta det rooooooolig og ta tiden til hjelp, stresser du vil hun nesten garantert få kramper, da blir det tilsvarende vanskeligere å slappe av neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg er gutt og har både fått og gitt analsex.

 

Er litt merkelig å være mottaker, men er for oftest digg. Man må nesten bare prøve det og gjøre seg opp en mening. Det er dog ikke lurt å gi opp etter en gang om man virkelig vil prøve å like det, prøv det 3-4 ganger før man gir opp.

 

Er lurt å begynne med små buttplugger, dildoer etc for å venne seg til følelsen. Gjerne prøv alene først slik at du finner ut hvor grensa går osv :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...