Gå til innhold

Tips til artikkler: hva med spillverket og audiovisuelt?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det er flere tips-tråder i denne kategorien men jeg lurer på om ikke audiovisuelt, spillverket og akam.no har noen interesse av slike tips-tråder eller en annen form for plass en kunne ha lagt til tips til materiale for nettverket eller gjort det på en annen måte.

 

Om en kunne f.eks ha laget en funksjon noe ala det Wordpress har tilgjengelig med "Press This" (forklaring: 1 | 2) som kunne ta deg direkte til en mail-sender som sender tips via mail etter som jeg har forstått at dette er måten dere har ønsket tips om ting tidligere.

 

Kunne det ha vært en idè med en egen kategori på forum med da litt krav til merking av emnefelt eller tags som delte tipsene inn til de forskjellige sidene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Noen tilbakemelding på denne fronten? :)

 

Kanskje det kunne ha vært en tanke å endre Hardware.no: Testønsker postes her tråden til "Ønsker om artikler" så en kan kanskje få inn litt tilbakemelding om hva leserne ønsker av lesestoff på sidene da det i det kanskje i over lengre tid har vært en del klaging på hva som blir publisert så kan dere få tilbakemelding på den måten.

 

Edit: Jeg kan vel strengt tatt endre emnetittelen selv men det er redaksjonelt stuff så jeg tror jeg spør om lov først jeg :p

Endret av b-real
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Jeg har vært på pappaperm + ferie, derfor et noe sent svar dessverre.
Du er herved unnskyldt :)

 

Da har Spillverket også fått en slik tråd :)

 

Skal pushe på om vi kan få en lenke til denne via forsiden, alternativt en egen e-postadresse. Tør dog ikke love noe.

Jeg mener fortsatt at epost-adresse er å gå bak i tid og dette vil da forhindre tips ifra brukere/lesere for det tar for lang tid å åpne en mail-klient (samme om det er gmail eller annen nettbasert tjeneste) fordi en går bort ifra det nettstedet man leser og da blir det som oftest til at man ikke gidder å sende noe tips i det hele tatt.

 

Men kudos for initiativ,virkelig :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Ja er akkurat det jeg tenker på.

Om hvordan sluttresultatet blir vet jeg ikke men jeg kunne vel egentlig se for meg en felles webskjema for hele nettverket med valg av "innhold" som data/mobil/spill osv som da kunne knyttes opp til tips-adressene til de forskjellige tips-epostene. Samme for meg hvor det ender opp så lenge en slipper å gå UT av diskusjon.no eller noen av tek.no sine sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...