Gå til innhold

120 km/t i 60-sone


Juggel

Anbefalte innlegg

Jeg var såpass dum og kjørte i 120km/t i 60-sone. Jeg vet ikke om det var radarkontroll, eller bare sjekk av bilbelte og slikt, siden det var mørkt. Jeg ble ikke stoppet og ingen politibil fulgte etter. Dette var ganske nær sentrum der jeg bor, så jeg kjørte fortest mulig hjem via sentrum for å prøve å ta en litt kornglete vei. Dette var nå i kveld, og vet noen om de tar bilde under en eventuell radarkontroll, eller må de leite etter bilen min og fysisk finne den for at jeg kan bli tatt?

 

Siste gang som jeg har kjørt som en idiot i alle fall. Den følelsen jeg hadde i det jeg passerte kontrollen (og følelsen jeg har nå) skal jeg ikke ha igjen. Ung og dum er en for dårlig unnskyldning har jeg finni ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du slapp nok unna denne gangen, de må ha bevis for at du kjørte og beviser for hastighet.

at politiet ser en bil suser forbi i 120 er ikke nok til at man blir tatt med mindre de legger seg på hjul. de vil fortsatt ha noe problemer med å anslå hastigheten, men så lenge de ikke har tatt deg enda så slipper du nok unna :)

Lenke til kommentar

Jeg var såpass dum og kjørte i 120km/t i 60-sone. Jeg vet ikke om det var radarkontroll, eller bare sjekk av bilbelte og slikt, siden det var mørkt. Jeg ble ikke stoppet og ingen politibil fulgte etter. Dette var ganske nær sentrum der jeg bor, så jeg kjørte fortest mulig hjem via sentrum for å prøve å ta en litt kornglete vei. Dette var nå i kveld, og vet noen om de tar bilde under en eventuell radarkontroll, eller må de leite etter bilen min og fysisk finne den for at jeg kan bli tatt?

 

Siste gang som jeg har kjørt som en idiot i alle fall. Den følelsen jeg hadde i det jeg passerte kontrollen (og følelsen jeg har nå) skal jeg ikke ha igjen. Ung og dum er en for dårlig unnskyldning har jeg finni ut!

 

Tror neppe at de fikk med skiltet, de hadde det sikkert travelt med de andre som allerede var tatt inn!

 

Tror heller ikke de begynner et fysisk søk, ettersom at ingen politibil fulgte etter deg...Innen imorgen har de sikkert glemt hvilken bil, farge, merke det var :)

 

Tror ikke du trenger å være så utrolig urolig. Skjedde det samme med 2 dager siden, kjørte 70 km/t i 50 sonen, bak neste sving sto det en politibil, skal si pulsen gikk rett til værs! Men de hverken fulgte etter meg og har heller ikke hatt besøk av de enda!

 

Litt flaks må man jo ha :D

Lenke til kommentar

Ja. Da var jeg nok heldig med den der! Har nå hatt lappen i 10 mnd og aldri kjørt mye for fort og aldri sett en kontroll. Men i dag bestemte jeg meg selvfølgelig for å teste hvordan det var og dro på litt og da dukket polisen opp :p

 

Ny betydning av makspuls i alle fall;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...