Gå til innhold

Den Store Mini-ITX Tråden


Mr. A

Anbefalte innlegg

om det er nintendo NES dere tenker på så kjøpte jeg min på ebay for 19£ + 20£ frakt med 40spill.

er hopetall av de til under tollgrensen samt lav porto om spill ikke er et must.

 

Hadde ikke lyst å gå utenfor norge egentlig, Dette er bare et lite sideprosjekt, så det skal ikke brukes så mye penger på det.

 

 

Edit: hva tenker dere om en liten overall worklogg, der jeg samler alle må prosjektene mine ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte min ødelagte NES for 100 kr av en kamerat. Den har jeg nesten fikset no siden det var egentlig ikke ødelagt konsoll når pluggen der adaptere skal inn var knekt.

 

1000 kr eller mer må du forvente for en NES som fungere, er du heldig å finne en ødelagt er dem billige.

 

En overall worklogg sier jeg ikke nei takk til :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har jeg funnet en til under 1000 lappen som jeg og en kompis skal spleise på så han får innmaten og jeg dekselet. Da blir det muligens en worklogg ganske snart.

 

 

Edit: En liten oppatering, da er NES'en mer eller mindre kjøpt, og jeg holder på "as we speak" med en worklogg til prosjektet.

 

Edit2: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1237457

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

hvis du kaster ut cdrommen på q07 så er det mulig med en 120mm rad i toppen der med modding.. litt kjipt at 5770 i kort versjon er det største man får plass til der.

 

Ja, har sett på det:D

 

Må nesten se om jeg finner noen egnede komponenter først. Har en E6600 og DDR2, + en random PSU. Grafikkort blir et problem ja, men kan alltids finne andre løsninger :)

Lenke til kommentar

Det er synd med lite aktivitet i tråden når flere kort kjem på markedet å virke svært interessant for entusiastmarkedet.

 

Spesielt med Gigabyte H55N kortet no som er bestilt og på veg :thumbup: til prosjektet lower-case.

 

Vist du leter etter kabinett med plass til grafikkort har du Silverstone's Sugo SG07 som har plass til 5890!

Lenke til kommentar

Det er synd med lite aktivitet i tråden når flere kort kjem på markedet å virke svært interessant for entusiastmarkedet.

 

Spesielt med Gigabyte H55N kortet no som er bestilt og på veg :thumbup: til prosjektet lower-case.

 

Vist du leter etter kabinett med plass til grafikkort har du Silverstone's Sugo SG07 som har plass til 5890!

 

 

Eller bare gjøre det på den mest morsome måten noen sinne, lage det selv. Er jo vanvittig morsomt å lage noe selv som funker laugh.gif

 

Edit: smiley måtte til.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann,

 

Ny til dette forumet, men jeg lurte på en ting...

 

Vet noen av dere hvor det går av å få tak i et mini ITX kabinett med plass til et stort skjermkort som tar to PCI brønner?

 

Skal bruke følgende komponenter tenkte jeg...

 

ASUS M4A88T-I Deluxe

AMD Phenom II X4 955 Black Edition

Corsair Value DDR3 SO-DIMM 1333MHz 8GB

ASUS GeForce GTX 465 1GB PhysX CUDA

Corsair SSD Force Series 2,5" 60GB

 

Vurderte litt å bruke In-Win sitt Dragonslayer, men dette er da mATX.

 

I WANNA GO MINI =D

Lenke til kommentar

Vi skal ikke døpe denne om til "Den lille mini-ITX tråden"? :p

 

Hvorfor det ? Det er da ingen større tråder om Mini-ITX så da er det den største, ergo den store Mini-ITX tråden laugh.gif

 

 

Edit: Hvis du har lyst kan vi godt gjøre den større, det er bare å få folk til å vise mere interesse for tråden, så blir den større.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Fant bare 4 kort tilgjengelig og alle var forskjellige versjoner av det samme kortet (Zotac). Synes det er litt tøft at de klarer å lage et helt hovedkort på bare 17x17 cm.

 

 

Edit: Da har jeg oppdatert førstepost så den ser litt bedre ut, gjerne gi meg kommentarer på den hvis det er noe jeg bør forandre.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...