Gå til innhold

LØST: PSN nede : Error 8001050f


  

90 stemmer

  1. 1. Fungerer PSN hos deg?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke skrudd på PS3-en min i hele dag, og planlegger heller ikke å gjøre det før Sony gir klarsignal. Får bare for guds skyld håpe det ikke kommer Bad Company 2 i posten før det er fikset. Jaja, ihvertfall moro å lese konspirasjonsteorier på nettet om denne saken. :)

Lenke til kommentar

Gjorde det sist i går kveld, 23.30 eller noe sånt, jeg må heller ikke spille noe akkurat nå. Greit med en liten pause før B:BC2 dukker opp i postkassa også, har vel 4 og en halv dag med MW2 online, tatt platinum på AC2 og The Saboteur den siste månden, så 1-3 dager uten PS3 tror jeg at jeg skulle klare helt fint.

 

Fikk en kommentar av en på jobben her i dag at det var første gang på flere månder at det hadde stått på vennelista hans at jeg hadde vært logget av i over 24 timer, så han lurte på om jeg var helt frisk :p

Lenke til kommentar

Dette er en vesentlig feil. Håper ikke Sony slipper for lett unna. :)

 

Noen som har tenkt å reklamere på kjøpet og kreve prisavslag? :)

 

Hvorfor skal butikkene gå med på noe slikt pga sony driter seg ut? dessuten jobber de med saken sp an får jo ikke prisavslag pga en gammel ps3 maskin er nede for telling en liten stund

"Hvorfor skal butikker være til hjelp om man har kjøpt en mobiltelefon som ikke virker? Det er jo produsentens feil." Heldigvis har vi forbrukerkjøpslover som sikrer oss retten til å ha stille krav direkte til butikken man har kjøpt produktet i.

 

Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å sløse bort tiden min på en papirmølle som kan gi meg et par-tre kroner, men Sony bør i det minste gi et plaster på såret i form av gavekort på Playstation-butikken eller lignende.

Lenke til kommentar

skal de gjøre det pga millioner av folk var uten playstation i 1 døgn? haha, tror man ike kan kreve det:P

 

 

Det burde man da kreve!

 

 

jobbe 2.5 år i elbutikk nå. har aldri måtte gi noe tilbake eller raatt eller gavekort fordi mobiler må på service. om de løser dette problemet ipå 1 dag så kan man ikke kreve noe. de har rett på å fikse problemet

Lenke til kommentar

skal de gjøre det pga millioner av folk var uten playstation i 1 døgn? haha, tror man ike kan kreve det:P

Du mener det er helt greit at så og si alle eldre Playstation-konsoller er solgt med en defekt som gjorde maskinene ute av stand til å spille ++ i et døgn?

 

Ingen tvil om at dette er en stor blemme for Sony, og et plaster på såret bør være en selvfølge. Forventer ikke mye, men noe bør man få.

Lenke til kommentar

skal de gjøre det pga millioner av folk var uten playstation i 1 døgn? haha, tror man ike kan kreve det:P

Du mener det er helt greit at så og si alle eldre Playstation-konsoller er solgt med en defekt som gjorde maskinene ute av stand til å spille ++ i et døgn?

 

Ingen tvil om at dette er en stor blemme for Sony, og et plaster på såret bør være en selvfølge. Forventer ikke mye, men noe bør man få.

Du virker som en plagsom kunde. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...