Gå til innhold

LØST: PSN nede : Error 8001050f


  

90 stemmer

  1. 1. Fungerer PSN hos deg?



Anbefalte innlegg

Mauro:

Som sagt har jeg ikke tenkt meg til butikken å klage på dette, sier bare at Sony burde gi oss et lite plaster på såret, og da tenker jeg selvfølgelig ikke på 100 kr inn på bankkontoen.

 

Men joa, jeg er glad for rettighetene vi har som forbrukere i Norge, men er ikke den som krisemaksimerer fillesaker.

 

Cosmo:

Sånn er det heldigvis ikke. Unntaket er muligens butikken du jobber i. I andre butikker får man lånetelefon og man får hevet kjøpet om reperasjonen tar for lang tid eller samme feil må rettes gjentatte ganger.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal de gjøre det pga millioner av folk var uten playstation i 1 døgn? haha, tror man ike kan kreve det:P

Du mener det er helt greit at så og si alle eldre Playstation-konsoller er solgt med en defekt som gjorde maskinene ute av stand til å spille ++ i et døgn?

 

Ingen tvil om at dette er en stor blemme for Sony, og et plaster på såret bør være en selvfølge. Forventer ikke mye, men noe bør man få.

Holder det ikke med en unnskyldning? De jobber jo hardt med å fikse problemt,sony gir jo ikke akkurat beng

 

Ble nevnt på BBC News nå :)

Sto i Vg også. Woopiiiie

Lenke til kommentar

Mauro:

Som sagt har jeg ikke tenkt meg til butikken å klage på dette, sier bare at Sony burde gi oss et lite plaster på såret, og da tenker jeg selvfølgelig ikke på 100 kr inn på bankkontoen.

 

Men joa, jeg er glad for rettighetene vi har som forbrukere i Norge, men er ikke den som krisemaksimerer fillesaker.

 

Cosmo:

Sånn er det heldigvis ikke. Unntaket er muligens butikken du jobber i. I andre butikker får man lånetelefon og man får hevet kjøpet om reperasjonen tar for lang tid eller samme feil må rettes gjentatte ganger.

 

Hva vil du ha da?

 

Dette er 1 gang dette skjer og de har ikke brukt lang tid. du høres ut som en fjorten år gammel gutt som ikke klarer seg 1 dag uten spilling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...