Gå til innhold

LØST: PSN nede : Error 8001050f


  

90 stemmer

  1. 1. Fungerer PSN hos deg?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

problemet er da løst. alle her har en fungerende. overskriftene på andre sider er der pga journalistene sover nå og artiklene er gamle:)

 

bare å skru på, ikek vær redd

 

Hehe! Har ikke hatt den på på noen dager faktisk. Så håper på å få det prikkfritt når jeg fyrer den på i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

Tør ikke en gang slå den på. Da overskriften på flere sider er "ikke slå på din Playstation". Ikke før jeg ser at det går smertefritt for maaange! hehe! Slår den på da BFBC2 kommer i posten.

 

Ingenting å frykte, det fiksa seg selv så snart det gikk over til ny dato. :)

 

lol! kunne tenke meg noe sånt når jeg så det på nettet før i dag! Sony klarte ikke å skjønne det, at systemet ville fikse seg selv fint. Men nå går de vel snart ut å sier at de gjorde alt selv. Men sånt skjer, jeg skylder ikke på Sony. Kunne like godt hendt Microsoft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Skal bli interessant å se om Sony prøver seg på noe "damage control", gårsdagen var trolig den værste i hele Playstation-historien, i alle fall PR-messig da saken gikk helt opp til de største nyhets-mediene.

Lenke til kommentar

En kamerat var i 100 i går for at han ikke kunne bruke sin PS3. Senere på dagen fikk jeg selv bekreftet det samme da jeg slo på min maskin. Jeg googlet 8001050f og etter å ha lest litt om det så slo jeg av maskinen da det kunne gjøre vondt verre om jeg fortsatte å ha den på, forandre dato tilbake til rett tid, musikk, bilde osv.

Det er ingen undergang om maskinen ikke kan brukes for èn dag, og har det ikke blitt ordnet over dagen eller senere tid så får man jo selvfølgelig erstattet feilen.

Er bare glad til for at jeg ikke har startet med Heavy Rain da jeg ikke har fått den enda. Jeg kunne jo ha blitt like forbannet som kameraten ble :dribble:

Lenke til kommentar
Man kan sjekke seriekoden på baksiden av PS3-en:

 

CECHA01 - Berørt

CECHE01 - Berørt

CECHG01 - Berørt

CECHH01 - Berørt

CECHK01 - Berørt

CECHL01 - ikke berørt

CECHP01 - ikke berørt

CECHL04 - ikke berørt

CECHG04 - Berørt

CECHC04 - Berørt

 

De som ender på 04 er bekreftet av bruker i dette forumet.

 

Min bror spilte GTA IV i gaar, og det gikk problemfritt for han...

Paa kvelden saa sjekka jeg serie nr. paa ps3'en. Etter det som staar her saa skulle den vaere berort. Jeg har 60GB versjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...