WeirdFace Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg drakk nettopp ett glass vann.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 Tikka+Red-bull 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 3 Brødskiver med brunost og agurk. Melk til drikke Kaffi nå. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Brødskive med masse bremykt smør, 3 skiver hamburgerrygg og 4 tjukke skiver synnøve ost ^^ Tikka+Red-bull Kl 9 om morran ^^ Hvorfor ikke! (Har gjort det samme selv ^^) Har eksperimentért med tankene en stund nå om å spise middag om morgenen, sånn at kroppen fordøyer og bruker maten gjennom dagen. Det er jo påfallende hvordan vi spiser, det største måltidet burde vi jo innta tidlig på dagen, og ikke sent på dagen/kvelden. Bør spise lite om kvelden når man slapper av. Endret 19. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 Brødskive med masse bremykt smør, 3 skiver hamburgerrygg og 4 tjukke skiver synnøve ost ^^ Tikka+Red-bull Kl 9 om morran ^^ Hvorfor ikke! Har eksperimentért med tankene en stund nå om å spise middag om morgenen, sånn at kroppen fordøyer og bruker maten gjennom dagen. Det er jo påfallende hvordan vi spiser, det største måltidet burde vi jo inna tidlig på dagen, og ikke sent på dagen/kvelden. Bør spise lite om kvelden når man slapper av. i dag tidlig skulle jeg gjøre reint å var ikke våken klokken 9,da drikker jeg red bull, jeg drikker bare det da jeg er trøtt å trenger å våkne opp, laget stekt kjøttdeig å løk+ketsjup over har potetstape over stekk det i omen ilfastform veldig godt. Lenke til kommentar
LUPLT0RU Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 Pulled pork og spareribs. Hadde en juleribbe fortsatt i fryseren, så da ble det god mat Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Tandoori masala. Naanbrødene ble enda bedre! Kjevle tynt, tynt, varm opp ovnen til 275, steikeplata også. Bruk minst mulig mel. Jokingnutria: I see ^^ Anbefaler deg å kjøpe en ytrefilét av svin neste gang, skjære den i små terninger, og steke i rapsolje/smøblanding i panne. Smaker hundre ganger bedre, og er hundre ganger sunnere! ^^ Skjær kjøtt, løk og sjampinjong i terninger, steik i olje/smør høy varme til brunet/ca 10 min. Skru ned varme. Dryss litt mel over mens du rører. Rør i fløte og litt kjøttbuljong, spe ut med vann, kjøttbuljong og masse pepper! Potetstapper er digg ved siden av den ja! Litt av en type, han fyren der ^^ men kan jo forstå fyren, når han får dette i ansiktet! Endret 19. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 Pizza med tomatsaus, skinke, kjøttdeig, ananas, og ost. Vann og capri-sonne tropical fruits senere på kvelden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Tikka+Tikka+Kald ColA Endret 22. mai 2017 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Vaniljeis, jordbær, banan, sjokade, vaniljesaus, og litt sukker. En herlig, søtladen blanding av desserter (vel, banansplitt og jordbær med vaniljesaus og sukker). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 En shot Koskenkorva. Grusom vodka å drikke rein. Klarte knapt å holde det nede. Hadde glemt hvor jævlig den egentlig er. Smaker jo rein fusel. Så det blei med den ene. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) Spiste nettopp en 100% grovbrødskive med masse bremykt og 3 skiver hamburgerrygg ^^ før jeg skal dø i noen timer. En shot Koskenkorva. Grusom vodka å drikke rein. Klarte knapt å holde det nede. Hadde glemt hvor jævlig den egentlig er. Smaker jo rein fusel. Så det blei med den ene. 40% eller 60%? ^^ Den 60%'en kan jeg gå med på er fryktelig. Har ikke smakt 40%. Hvis du vil ha en vodka som smaker godt for seg selv, så kan jeg anbefale russian standard platinum. Aldri smakt en renere vodka. Endret 25. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 To brødskiver med brunost, melk til drikke. En kopp kaffi etterpå. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Brødskiver med speilegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 40% eller 60%? ^^ Den 60%'en kan jeg gå med på er fryktelig. Har ikke smakt 40%. Hvis du vil ha en vodka som smaker godt for seg selv, så kan jeg anbefale russian standard platinum. Aldri smakt en renere vodka.40%. Kjøper forresten aldri Koskenkorva. Var bare noe som sto igjen etter at jeg hadde folk her i helga. On topic: Drakk akkurat en "Shot and go"-energidrikke. En av de billigutgavene de har på Prix. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2017 kylling tandoori+Kald Cola 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2017 Hold It til kveldsmat i går. +cola :wee: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2017 Pulled pork og spareribs. Hadde en juleribbe fortsatt i fryseren, så da ble det god mat https://www.youtube.com/watch?v=vmW-UPwsfas Spare ribs høres skummelt ut spør du meg Nettopp spist byggrøt med kanel/sukker , nom nom........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå