Gå til innhold

Det siste du drakk/spiste?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brødskive med masse bremykt smør, 3 skiver hamburgerrygg og 4 tjukke skiver synnøve ost ^^

 

 

Tikka+Red-bull :green:

Kl 9 om morran ^^ Hvorfor ikke! (Har gjort det samme selv ^^)

 

Har eksperimentért med tankene en stund nå om å spise middag om morgenen, sånn at kroppen fordøyer og bruker maten gjennom dagen. Det er jo påfallende hvordan vi spiser, det største måltidet burde vi jo innta tidlig på dagen, og ikke sent på dagen/kvelden. Bør spise lite om kvelden når man slapper av.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Brødskive med masse bremykt smør, 3 skiver hamburgerrygg og 4 tjukke skiver synnøve ost ^^

 

 

Tikka+Red-bull :green:

Kl 9 om morran ^^ Hvorfor ikke!

 

Har eksperimentért med tankene en stund nå om å spise middag om morgenen, sånn at kroppen fordøyer og bruker maten gjennom dagen. Det er jo påfallende hvordan vi spiser, det største måltidet burde vi jo inna tidlig på dagen, og ikke sent på dagen/kvelden. Bør spise lite om kvelden når man slapper av.

i dag tidlig skulle jeg gjøre reint å var ikke våken klokken 9,da drikker jeg red bull, jeg drikker bare det da jeg er trøtt å trenger å våkne opp,

laget stekt kjøttdeig å løk+ketsjup over har potetstape over stekk det i omen ilfastform veldig godt. :)

Lenke til kommentar

Tandoori masala. Naanbrødene ble enda bedre! Kjevle tynt, tynt, varm opp ovnen til 275, steikeplata også. Bruk minst mulig mel.

 

 

Jokingnutria: I see ^^ Anbefaler deg å kjøpe en ytrefilét av svin neste gang, skjære den i små terninger, og steke i rapsolje/smøblanding i panne. Smaker hundre ganger bedre, og er hundre ganger sunnere! ^^ Skjær kjøtt, løk og sjampinjong i terninger, steik i olje/smør høy varme til brunet/ca 10 min. Skru ned varme. Dryss litt mel over mens du rører. Rør i fløte og litt kjøttbuljong, spe ut med vann, kjøttbuljong og masse pepper! Potetstapper er digg ved siden av den ja!

 

Litt av en type, han fyren der ^^ men kan jo forstå fyren, når han får dette i ansiktet!

 

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Spiste nettopp en 100% grovbrødskive med masse bremykt og 3 skiver hamburgerrygg ^^ før jeg skal dø i noen timer.

 

 

En shot Koskenkorva. Grusom vodka å drikke rein. Klarte knapt å holde det nede. Hadde glemt hvor jævlig den egentlig er. Smaker jo rein fusel. Så det blei med den ene.

40% eller 60%? ^^ Den 60%'en kan jeg gå med på er fryktelig. Har ikke smakt 40%. Hvis du vil ha en vodka som smaker godt for seg selv, så kan jeg anbefale russian standard platinum. Aldri smakt en renere vodka.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

40% eller 60%? ^^ Den 60%'en kan jeg gå med på er fryktelig. Har ikke smakt 40%. Hvis du vil ha en vodka som smaker godt for seg selv, så kan jeg anbefale russian standard platinum. Aldri smakt en renere vodka.

40%. Kjøper forresten aldri Koskenkorva. Var bare noe som sto igjen etter at jeg hadde folk her i helga.

 

On topic: Drakk akkurat en "Shot and go"-energidrikke. En av de billigutgavene de har på Prix.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...