Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!


guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker. Planlegger å studere i utlandet, og kanskje bo der etterpå. Vært i kontakt med skolen og sånt over de siste månedene. Vært på gjerdet mtp hva jeg vil gjøre inntil i høst egentlig. Derfor jævlig kjipt å få innkalling til militæret når ting begynte å matrialisere seg. :p Eksakt studiested og linje røper jeg ikke før jeg er ute av the line of fire hva angår militæret. ;)

Lenke til kommentar

Tusen takk folkens. :) Kom inn i Kongens Garde av alle ting. Planen er å bli fritatt på et eller annet vis tho. Har studieplaner til høsten, så var verst tenkelig tidspunkt å få innkalling på. Etter svar jeg har fått her på forumet er pollenallergi mitt sterkeste kort for å slippe unna. Får bare legeattest fra fastlegen på det, så håper jeg at det holder.

 

 

Militæret er det kjedeligste og mest meningsløse jeg noen gang har gjort. Men å hate bygger karakter visstnok. Jeg burde isåfall ha en satans karakter.

 

Har hatet nok. Vi er jo nordlenninger begge to, så vi burde være automatisk fritatt. Ta heller inn folk fra Sørlandet. Som knapt vet hva snø er.

 

Vil anbefale militæret jeg. Har hittil hatt et knall halvt år inne, er dog stasjonert i nord, noe som er litt mer awesome enn sørpå.

Lenke til kommentar

Våkner opp, har aldri følt meg så gjennomført ødelagdt før noen gang. Kikker meg litt rundt, det er blod ca overalt. Finner ut at det kommer fra noen kutt jeg har på armene. Dressen min, bukse,vest, skjorte og jakke, er alt helt fult av blod, ser ut som noen har skutt meg.

 

Men det værste er ikke at jeg så vidt klarer å bevege armene, men at jeg sikkert ikke rekker å få rensa dressen til jul.

 

Ja forresten så hadde jeg fått parkeringsbot når jeg henta bilen i dag tidlig.

Lenke til kommentar

Tror det eneste jeg ødela var meg selv og dressen min, guttorm. Hehe, dritkjekt.

 

Har forresten levert inn dressen min på renseri nå i et desperat forsøk på å redde den. Han som jobbet der hadde ikke helt troen egentlig, men jeg kan bare håpe på det beste. Alle be en bønn for meg og dressen min plis.. :love:

Lenke til kommentar

Tusen takk folkens. :) Kom inn i Kongens Garde av alle ting. Planen er å bli fritatt på et eller annet vis tho. Har studieplaner til høsten, så var verst tenkelig tidspunkt å få innkalling på. Etter svar jeg har fått her på forumet er pollenallergi mitt sterkeste kort for å slippe unna. Får bare legeattest fra fastlegen på det, så håper jeg at det holder.

 

 

Militæret er det kjedeligste og mest meningsløse jeg noen gang har gjort. Men å hate bygger karakter visstnok. Jeg burde isåfall ha en satans karakter.

 

Har hatet nok. Vi er jo nordlenninger begge to, så vi burde være automatisk fritatt. Ta heller inn folk fra Sørlandet. Som knapt vet hva snø er.

 

Vil anbefale militæret jeg. Har hittil hatt et knall halvt år inne, er dog stasjonert i nord, noe som er litt mer awesome enn sørpå.

Militæret var jo forsåvidt greit det, hadde en fin førstegangstjeneste sjæl. Det du må satse på er at du slipper unna heimeværnet! Det er no dritt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...