Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Vet ikke, jeg synns eksplosjoner og slikt ser "bedre" ut enn i BC2 betan...men du kan ha rett, jeg har ikke spillt BC, men som han sier i Dice interviewt på en av de andre youtube videoene, så siern at "det er ikke bare gull de sloss for i BF3"....så jeg tror det er noe der...

 

men jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en tulling som startet den forrige tråden... :whistle:

 

Gleder meg i hvert fall veldig til BF3! Håper det ikke blir i nærheten av BC2...

 

Gleder meg til mer nyheter om dette :)

Hehe, ikke ta det alt for personlig.

Men når jeg leste førsteposten din, at du skrev at de hadde holdt på med BF3 i 3-4 uker og at det skal lanseres i 2011, så ante jeg meg at du bare gjettet litt :p

 

Men for all del, om du har greie faktaer som bør komme i første post så er det bare poste her eller sende PM, så kan vi få gjort førsteposten så god som overhode mulig :thumbup:

Lenke til kommentar

64 vs 64 på Dragon Valley hadde vært konge. På bybanene hadde det nok blitt litt i overkant kaotisk.

 

Hah. 10 som er ute i felten, 10 som driver og tk-er/smacktarder, 44 som står og venter på å få heli eller fly. Yes! :thumbup:

Visse endringer, som begrensning på hvor mange som kunne spawna på hangarshipet om gangen måtte det selvsagt hvert.

Lenke til kommentar

Var greit å være en av de som ikke alltid ville i fly/helikopter i BF2. Hadde likevel vært praktisk med mulighet for køsystem for fly/helikopter public i BF3. Og synes ikke 32x32 burde overstiges i det hele tatt, samme hvor stort mappet er. Da vil det ikke være så mye Battlefield av det igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Håper heller BC2 ikke blir i nærheten av BF3.

+1

Meh, det er egentlig lite galt med BF:BC2, så lenge de hadde:

 

Bedre coms - Com Rose som i BF2

selective fire istedet for bare en firemode

Tweaket kits/klasser litt mer for å få bedre balanse. Gjerne gjort startvåpenene forskjellige og mer samsvarende med faksjonen du starter som. (ala BF2/BF2142).

Større maps

mer kjøretøy (fly ffs!) og mer rom for manøvre av helikopter

mer spillere - 128 ideelt sett

Mer variert grafisk sett - mer variasjon i hus, måten de raser sammen o.s.v...

 

Så hadde du hatt ett godt BF3 spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...